چالش‌های خرید حضوری طلا و جواهرات
نوشته شده توسط : رعنا

برخی از مردم تصور می‌کنند که طلا را باید حتماً حضوری خرید تا از اصالت و وزن و قیمت آن مطمئن شد. چون اعتقاد دارند که طلا را نمی‌شود اینترنتی خرید و اگر کلاه سرشان بگذارند چه و اگر طلا تقلبی باشد، وزنش کم باشد و …. چه! خب واقعیت این است تمام این مسائل را شما در زمان خرید حضوری هم ممکن است تجربه کنید. از کجا می‌دانید فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید در محاسبه‌ی نهائی قیمت کلاه سرتان نمی‌گذارد؟ از کجا می‌دانید ترازوی خود را دستکاری نکرده؟

در چنین مواقعی تنها چاره‌ای که دارید اعتماد به فروشنده است. چرا اعتماد می‌کنید؟ چون می‌دانید مغازه‌دار است و هر لحظه که متوجه شوید در محاسبه اشتباهی کرده می‌توانید سراغش بروید و اعتراض خود را به گوشش برسانید. اما همین کارها را در فروشگاه اینترنتی هم می‌توان انجام داد؛ حالا در مورد مزایای خرید اینترتی در ادامه‌ی این مطلب برایتان توضیح می‌دهیم؛ در این بخش فقط می‌خواهیم در مورد چالش‌های خرید حضوری طلا با شما صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید :

یکی از بارزترین مشکلات خرید حضوری طلا این است که باید ترافیک‌های سنگین در کلان‌شهرها را تحمل کنید تا به فروشگاه موردنظرتان برسید. تازه بعد از آن هم ممکن است در یک فروشگاه واحد شما نتوانید جنس و طرح دلخواه خود را پیدا کنید. در چنین مواقعی باید به چندین فروشگاه سر بزنید تا شاید طلائی که می‌خواهید را پیدا کنید. باز در این حالت امکان دارد فروشگاهی که طلای دلخواهتان را دارد، سود بیشتری روی کالاهای خود کشیده باشد و مجبور شوید طلا را گران‌تر بخرید.

از دیگر چالش‌های خرید حضوری طلا این است که ممکن است در مسیر بازگشت به خانه، کیف شما سرقت شود. همچنین خرید از فروشگاه‌های فیزیکی محدودیت زمانی هم دارد. مثلاً شاید در یک عصر جمعه تصمیم به خرید طلا بگیرید و آن‌وقت است که می‌بینید اکثر مغازه‌ها بسته هستند. حالا چاره چیست؟ خرید طلا به صورت اینترنتی.

منبع : طلا فروشی اینترنتی کیش طلا





:: موضوعات مرتبط: زیورآلات , ,
:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: