دستبند را در کدام دست ببندیم بهتر است؟
نوشته شده توسط : رعنا

اگر احساس می‌کنید قرار دادن ساعت و دستبند در یک دست باعث می‌شود تا مچ دست خیلی شلوغ دیده شود، مشکلی نیست، می‌توانید دستبند را در دست دیگر خود ببندید. اگر ساعت در دست راست است، دستبند را به دست چپ و اگر ساعت در دست چپ است، دستبند را به دست راست ببندید. به همین راحتی می‌توانید تعادل هر دو دست را حفظ کرده و احساس شلوغی هم به شما دست ندهد. مخصوصاً اگر ساعت شما به رنگ دستبند طلا است، در کنار هم استفاده کردن آنها چندان جالب نخواهد شد.

بیشتر بخوانید :

دستبند در کنار ساعت لوکس

اگر ساعت لوکس و گران‌قیمتی دارید توصیه می‌کنیم هرگز آن را در معرض خراش برداشتن قرار ندهید. استفاده از دستبند طلا، دستبند مهره‌دار یا هر مدل دستبند در کنار ساعت‌های لاکچری چندان عاقلانه نیست. دستبند را می‌توانید در کنار ساعت‌های که بند چرمی دارند استفاده کنید، اما در ساعت‌های دیگر با بند و صفحه‌های فلزی، نه!

نمایش دادن دستبند طلا

اگر دوست دارید دستبند طلای شما دیده شود و بقیه متوجه وجود آن شوند، نباید آن را در کنار ساعت مچی استفاده کنید. اگر مثلاً ساعت را به مچ دست چپ می‌بیندید، دستبند را حتماً در دست راست استفاده کنید. پس فرقی نمی‌کند دستبند در کدام دست بسته شود. فقط کافی است به جلوه‌ی آن توجه کنید.

بالاخره دست چپ یا راست؟

توصیه ما این است که دستبند را به دست اصلی خود ببندید، یعنی همان دستی که همه کارهای خود را با آن انجام می‌دهید. اگر راست‌دست هستید، بهتر است دستبند طلا را هم در دست راست استفاده کنید. اگر چپ‌دست هستید، در دست چپ. اگر ساعت مچی خود را به دست اصلی می‌بیندید، استفاده از یک دستبند مهره‌دار در کنار آن می‌تواند بر زیبایی‌اش بیفزاید.

منبع : فروشگاه آنلاین طلا و جواهر کیش طلا 





:: بازدید از این مطلب : 558
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: