مراحل انجام بلیچینگ دندان در مطب دندانپزشکی:
نوشته شده توسط : رعنا

روند بلیچینگ دندان در مطب دندانپزشکی بسیار ساده است ، بنابراین اگر ترس یا نگرانی از مراجعه به دندانپزشک دارید ، آرامش خود را حفظ کنید. این یک کار ساده است و هیچ تراشی روی دندانهای شما انجام نمی شود.

گام یک

برای اطمینان از اینکه کاندیدای مناسب برای سفید کردن دندان ها هستید ، یک مشاوره اولیه خواهید داشت. اگر شما دارای دندان حساس یا دندانهای نازک یا شفاف هستید ، ممکن است اینگونه نباشید.

گام دوم

هنگامی که مشخص شد که شما کاندید مناسب برای بلیچینگ دندان هستید، دندانپزشک با تمیز کردن حرفه ای به دندان های شما کمک می کنند. این باعث می شود پلاک یا هر نوع مواد غذایی دیگر از بین برود.

این روند نباید طولانی باشد و این باید بخشی از برنامه منظم سلامت دندان شما باشد. این روند در واقع می تواند به روشن تر شدن دندان های شما کمک کند ، زیرا به طور حرفه ای هرگونه پوشش یا پلاکی را روی دندان های شما از بین می برد.

بیشتر بخوانید : کاشت ایمپلنت دندان

گام سوم

دندانپزشک دندان های شما را معاینه می کند تا مطمئن شود هیچ مسئله یا مشکلات برجسته دیگری وجود ندارد. آنها به دنبال ترک ، حفره یا خطوط لثه هستند که ممکن است باعث تحریک روند سفید شدن شود.

سپس ممکن است دندانپزشک برای بررسی نتایج نهایی مورد نظر از دندانهای شما عکس بگیرد.

گام چهارم

دندانپزشک از یک رزین یا ژل محافظ استفاده می کنند که باعث محافظت لثه های شما می شود. سپس ژل سفیدکننده اصلی اعمال می شود و نیم ساعت روی دندانها قرار می گیرد. در حالی که فرمول سفید کننده روی دندانهای شما قرار دارد ، ممکن است از لیزر برای تشدید نتایج استفاده شود. پس از اتمام این مراحل باید فوراً نتایج را مشاهده کنید.  

منبع





:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سلامت دهان و دندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: