قیمت حدودی لمینت دندان به چه عواملی بستگی دارد؟
نوشته شده توسط : رعنا

هزینه لمینت بر اساس تعداد واحدهای دندان محاسبه می شود. اما ممکن است هر دندانپزشکی به ازای یک واحد دندان هزینه متفاوتی دریافت کند که این تفاوت قیمت بخاطر عوامل زیر اتفاق می افتد:

برنامه متفاوت دندانپزشک برای هر مراجعه کننده

  • موقعیت مکانی مطب
  • کیفیت تجهیزات دندانپزشکی
  • مهارت و تجربه دندانپزشک
  • کیفیت مواد مصرفی

علت بالا بودن هزینه لمینت دندان

زمانی که از روش زیبایی لمینت دندان صحبت می کنیم، ناخودآگاه هزینه زیاد در ذهن حک می شود.  اما علت پرهزینه بودن لمینت دندان چیست و چرا هزینه آن نسبت دیگر روش های زیباسازی بیشتر است؟ اولین موردی که موجب متفاوت بودن قیمت لمینت دندان می شود، روش اجرایی آن است. اجرای لیمینت دندان شرایط و پیچیدگی خاص خودش را دارد و مواد به کار رفته در این روش بسیار هزینه بر است. همچنین تمام بیمه ها هیچ تعهدی بابت پرداخت هزینه اقدامات زیبایی دندان ندارند. پس احتمالا باید خودتان به تنهایی هزینه لمینت را پرداخت کنید.

البته خیلی ها برای کاهش هزینه ترجیح می دهند به جای انجام لیمینت دندان بر روی کل دندان ها، تنها لمینت دندان جلو را انجام دهند. بنابراین هزینه لیمینت دندان های جلو کمتر از قیمت لمینت کل دندان ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید :

هزینه لیمینت دندان سال ۱۴۰۰ چقدر است

اولین دغدغه ای که به ذهن می‌آید این است که هزینه لمینت چقدر است؟ خیلی ها به دنبال لمینت ارزان قیمت هستند، اما این تصور کاملا اشتباه است. نه تنها لمینت بلکه هر اقدام دندانپزشکی دیگری باید کاملا اصولی انجام شود که کیفیت لیمینت دندان گرو تجربه و تخصص دندانپزشک است. یعنی هرچقدر دندانپزشک دانش بیشتری در زمینه لمینت داشته باشد، مواد لمینت باکیفیت تر و نتیجه کار بهتر و طبیعی تر خواهد بود. پس هیچ گاه هزینه لمینت دندان را فدای کیفیت آن نکنید.

همانطور در ابتدا گفتیم، هزینه لمینت متغییر است. پس نمی‌توان به صورت دقیق هزینه آن را مشخص کرد. اما به صورت تقریبی می توان هزینه لمینت دندان در سال ۱۴۰۰ را حدود دو میلیون تومان برای هر واحد در نظر بگیریم که برای اطلاعات دقیق تر باید به صورت حضوری یا مشاوره تلفنی و اینترنتی با کلینیک دندانپزشکی ترمیم و زیبایی دندان تماس بگیرید.

منبع





:: موضوعات مرتبط: پزشکی , سلامت دهان و دندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: