روش های درمانی برای اصلاح طرح لبخند در کلینیک دندانپزشکی
نوشته شده توسط : رعنا

روش‌های مختلفی برای زیباسازی دندان‌ها وجود دارد. کامپوزیت ‌دندان , لمینت، ایمپلنت دندان , بلیچینگ  دندان , جراحی لثه و فک بخشی از روش هایی است که متخصصان دندان برای داشتن لبخندی زیبا انجام می‌دهند. در نهایت برای داشتن لبخندی زیبا و مقرون به صرفه بودن هزینه اصلاح طرح لبخند بهتر است به کلینیک تخصصی دندانپزشکی اصلاح طرح لبخند مراجعه کنید و خدمات را به صورت حرفه ای از همان مجموعه دریافت نمایید.

اصلاح طرح لبخند لثه ای به کمک لیفت لثه

بسیاری از افراد هنگامی که دندان‌های دائمی آنها رشد می‌کنند لثه به خوبی عقب نمی‌رود و این شرایط باعث می‌شود فرد از لبخند لثه‌ای خود راضی نباشد. در اینجاست که به کمک لیفت لثه مشکل این افراد را بر طرف می‌کنیم. یکی دیگر از خدمات ترمیم و زیبایی دندان لیفت لثه است که با ایجاد تناسب خط لثه باعث اصلاح طرح لبخند و افزایش اعتماد به نفس فرد می‌شود.

جراحی لیفت لثه یک جراحی زیبایی دندان و لبخند است. در طی این جراحی بافت لثه برداشته می‌شود و به این صورت قسمت بیشتری از دندان‌ها نمایان شده و این باعث بلندتر دیده شدن دندان‌ها می‌شود. بنابراین افرادی که از لبخند لثه‌ای خود راضی نیستند، جراحی لیفت لثه یا کانتورینگ لثه بهترین گزینه برای این افراد است. این فرایند زیبایی دندان‌ها، می‌تواند ناهمواری‌های لثه را اصلاح کند و لبخند رضایت بخشی را به فرد هدیه کند.

ارتودنسی دندان در اصلاح طرح لبخند

ارتودنسی درمانی طولانی مدت بوده که بیشتر از آنکه جنبه زیبایی داشته باشد ، جنبه درمان دارد. این درمان انواع مختلف دارد و برای هر بیمار بنا به نظر پزشک اصلاح طرح لبخند برنامه ریزی می شود.

ونیرهای دندانی در اصلاح طرح لبخند

ونیرهای دندانی ، برای برطرف کردن نواقص ظاهری دندان ها مورد استفاده قرار می گیرند. اگر دندانی مینای فرسوده و یا شکستگی و ترک خوردگی داشته باشد ، از ونیرهای دندانی استفاده می شود. جنس ونیر دندان می تواند کامپوزیت یا سرامیک باشد. ونیر دندانی لایه نازکی است که روی دندان قرار می گیرد تا سفیدی و شفافیت ایجاد کند.

 گاهی اوقات نامرتبی دندان ها را می توان با ونیرهای دندانی اصلاح کرد. البته به خاطر داشته باشید که در بیشتر موارد با ارتودنسی  موارد رفع می شوند و ونیرهای دندانی تنها بخش های کوچکی را پوشش می دهند.

بیشتر بخوانید : دندانپزشکی بارداری





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 553
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: