بهترين روش هاي كاشت ابرو
نوشته شده توسط : رعنا

كاشت ابروي طبيعي يكي از روش هاي نوين زيبايي به شمار مي آيد .امروزه عمل هاي زيبايي به دو صورت مورد توجه هستند نخست عمل زيبايي صرفا جهت ايجاد تنوع يا بهبود وضعيت ظاهري افراد و دوم به عنوان يك عمل ترميمي در راستاي جبران نقصان ابرو كه مي تواند به علت ضربه يا آسيب ناحيه ي ابرو، كم پشتي مادرزادي ابروها ، ريزش ابرو و يا به عنوان علائم برخي بيماري ها باش

كاشت ابروي طبيعي به عنوان يك عمل زيبايي تقريبا نوظهور با فناوري عجين است و به خودي خود يكي از متدهاي جديد زيبايي به شمار مي آيد. به طبع با توجه به اين امر روش هاي بسياري جهت انجام دارد. هر كدام از اين روش ها ممكن است با توجه به ويژگي هايي كه فرد مورد پيوند دارد، استفاده شود كه اين امر در كلينيك هاي معتبر پوست و مو و توسط پزشكان و متخصصين حرفه اي تشخيص داده مي شود.

شيوه انجام روش هاي كاشت ابرو عمدتا شبيه يكديگر مي باشند كه در برخي جزئيات متفاوت بوده و برخي ديگر با پيشرفت فناوري گسترش داده شده است و پيشرفت كرده است. معروفترين روش كاشت ابرو FIT و FUT مي باشد. اين روش ها بيشتر زماني مورد استفاده قرار مي گيرد كه بخواهند از موهاي ضخيم تر جهت پيوند استفاده نمايند كه در آن شكاف هايي در جهت رشد ابرو به منظور كاشت آن ايجاد مي شود.

روش FUE  نيز روش ديگري است كه زماني مورد استفاده قرار مي گيرد كه از موهاي نازكتر جهت پيوند استفاده مي شود كه در اين روش زخم ايجاد نمي شود و نيازي به مراقبت هاي بعد از عمل نخواهد داشت. در حال حاضر جديدترين تكنيك كاشت ابرو كه مبتني بر آناليز موهاي سر و ابرو است و بهترين موها جهت پيوند انتخاب مي كند، روش  Super FUE نام دارد كه در كلينيك هاي پوست و موي معتبر معدودي انجام مي شود.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد بهترين روش كاشت ابرو و هم چنين انتخاب يك روش مناسب بهتر است با يك متخصص كاشت مو خوب مشورت كنيد.





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 632
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: