دليلي كه شما را قانع ميكند عمل لاغري را تجربه كنيد( بخش دوم)
نوشته شده توسط : رعنا

از اينكه وزن زيادي داريد و نميتوانيد هيچكاري را درست انجام دهيد خسته شده ايد؟ فكر ميكنيد چاقي مفرط شما برايتان محدوديت زيادي ايجاد كرده است؟ ميخواهيد براي هميشه از شر اين محدوديت ها خلاص شويد و تمام اضافه وزن خود را از دست بدهيد؟ اگر چنين ميخواهيد، حتما اين مقاله را بخوانيد. اگر واقعا ميخواهيد لاغر شويد و شرايطش را داريد حتما با خواندن اين مقاله به دنبال يك متخصص جراحي لاغري خوب خواهيد گشت!

عمل لاغري بينهايت فرصت جديد براي شما به وجود مي آورد.

چاقي مفرط بدون شك افراد را از كار و زندگي عقب مي اندازد. كساني كه وزن زيادي دارند معمولا نميتوانند هر كاري انجام دهند و يا از سوي ديگران صلاحيت انجام برخي كارها را ندارند. چرا؟ چون وزنشان زياد است و اين اضافه وزن را محدوديت قلمداد ميكنند. زماني كه چاقي مفرط بر زندگي شما فرمانروايي كند دست كم برخي از موارد زير را نميتوانيد انجام دهيد:

  • نمي‌توانيد به راحتي سوار وسيله نقليه شويد يا موتور سيكلت مورد علاقه خود را بخريد.
  • نميتوانيد تبديل به يك ورزشكار حرفه اي شويد
  • نميتوانيد شريك زندگي مورد علاقه و مورد پسند خود را پيدا كنيد
  • برخي از شغل ها را نميتوانيد انتخاب كنيد
  • و …

اما تجربه عمل جراحي لاغري و كاهش وزن ميتواند دوباره شما را در معرض اين موقعيت ها و هزاران موقعيت ديگر قرار دهد.

اعتماد به نفس شما چند برابر ميشود 

۳۵ درصد تحقيق و مطالعه متعدد نشان داده اند كساني كه تجربه عمل لاغري داشته اند (مثلا كساني كه تجربه عمل اسليو معده دارند ) بعد از عمل به طرز چشمگيري اعتماد به نفسشان افزايش يافته است. اين افراد بعد از عمل ذهنيت بهتري نسبت به ظاهر بدن و سلامتي خود دارند. آن ها بيشتر با ديگران رابطه برقرار ميكنند و از لحاظ روانشناختي پيشرفت زيادي ميكنند.

البته افزايش اعتماد به نفس بعد از جراحي چاقي هميشه به ظاهر مربوط نمي شود. به سادگي داشتن توانايي پيگيري فعاليت هاي بيشتر و مورد علاقه تر، دوست شدن با افراد جديد و قرار گرفتن در موقعيت هايي كه پيشتر نمي توانستيد در آن قرار بگيريد نيز ميتواند باعث افزايش اعتماد به نفس شود. افسردگي و انزواي اجتماعي نيز ممكن است با عمل هاي جراحي مثل عمل اسليو معده ياعمل ساسي معده كاهش يابد.

 نقش شما از يك آدم چاق و تنبل به يك الگوي بينظير تبديل ميشود!

به لطف عمل لاغري، داشتن رژيم غذايي سالم و انجام تمرينات ساده ورزشي، شما اكنون وزن زيادي را از دست ميدهيد. و تقريبا تمام عادات بد خود را كنار ميگذاريد. چاقي شما چمدان هايش را ميبندد و شما ميمانيد با تن سالم و تعداد زيادي عادات خوب كه پيش از عمل هرگز آن ها را نداشتيد.





:: موضوعات مرتبط: پزشکی , جراحی لاغری , ,
:: بازدید از این مطلب : 641
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: