4 دليلي كه شما را قانع ميكند عمل لاغري را تجربه كنيد
نوشته شده توسط : رعنا

اين شما و اين هم 4 دليل محكمه پسندي كه به شما ميگويد براي خلاص شدن از شر چاقي و به دست آوردن سلامتي بايد عمل لاغري انجام دهيد.

۱. با هيچ روش ديگري اندازه عمل لاغري وزن كم نميكنيد 

كساني كه تجربه عمل جراحي لاغري مثل عمل اسليو معده را دارند خودشان به زبان خودشان اقرار ميكنند كه با هيچ روشي و با هيچ تلاشي نتوانستيم اين همه وزن كم كنيم. شما با قرار گرفتن زير تيغ اين جراحي، ميتوانيد هم وزن زيادي كم كنيد و هم با بيماري هايي كه ناشي از چاقي هستند، تقريبا خداحافظي كنيد. البته ميزان وزني كه از دست ميدهيد به موارد زير بستگي دارد:

  • نوع عمل جراحي شما
  • عادت ها و سبك زندگي بعد از عمل
  • و هدف از كاهش وزن شما

۲. تغذيه و خورد و خوراك شما بهتر از هر وقت ديگري ميشود

هرچند كه با انجام عمل لاغري ميتوان وزن بسيار زيادي را از دست داد، اما اين وزن به صورت آني و دقيقا بعد از عمل كم نميشود. بيمار بايد طبق برنامه غذايي و برنامه ورزشي كه برايش تعيين شده پيش برود تا سلامت خود را حفظ كند و وزنش كم كم شروع به كم شدن كند. لزوم پايبندي به اين برنامه منظم و موثر، باعث ميشود كه شما هر چيزي نخوريد و هر فعاليت مخربي انجام ندهيد. شما كم ميخوريد و دقيقا همان چيزي را ميخوريد كه به آن نياز داريد. اين كم كم تبديل به يك عادت خوب ميشود.

۳. با يك عالمه آدم دقيقا مثل خودتان آشنا ميشويد

شايد تا قبل از عمل فكر كنيد كه دوستان كمي داريد و يا كمتر كسي پيدا ميشود كه شما را درك كند و انقدر با تمسخر سر به سر شما نگذارد. اما بعد از عمل، همه چيز عوض ميشود. شما از طريق متخصص جراحي لاغري خود با افرادي كه مثل شما عمل چاقي انجام داده اند آشنا ميشويد. اين افراد دقيقا روحيات شما را دارند، و ميتوانند دوست خوبي برايتان شوند. زيرا همزمان با هم در يك مسير مشترك قرار داريد. به جز اين، شما دوستان جديدي براي ادامه زندگي خود پيدا ميكنيد و ديگر كسي به خاطر ظاهر چاقتان به شما خورده نميگيرد و از اين به بعد از اندام شما خوششان مي آيد. تجربيات كساني كه عمل باي پس معده انجام داده اند نشان ميدهد آن ها بعد از عمل دوستان بسيار بيشتري پيدا كرده اند.

۴. طول عمر شما افزايش پيدا ميكند

چاقي فقط روي ظاهر شما تأثير نمي گذارد. اين بيماري مي تواند كيفيت زندگي شما را به شدت كاهش دهد و حتي طول عمرتان را نيز كمتر از ساير افراد و اطرافيانتان كند.حتما خودتان هم ميدانيد كه چاقي مرضي است كه بقيه بيماري ها را روانه جسم و جان شما ميكند. اغلب كساني كه چاقي مفرط دارند بيماري هايي نظير ديابت و فشار خون بالا دارند و اين بيماري ها ميتوانند طول عمر را به شدت به خطر بي اندازند.





:: موضوعات مرتبط: پزشکی , جراحی لاغری , ,
:: بازدید از این مطلب : 627
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: