یک کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی چه خدماتی ارائه می دهد؟
نوشته شده توسط : رعنا

مراجعه به دندانپزشکی یکی از دغدغه های اصلی افرادی است که مشکلاتی دندانی دارند و در طول روز فرصت رفتن به مطب های دندانپزشکی را ندارند. اصولا هم این مشکل برای کارمندان پیش می آید که قصد دارند تا بعد از ساعات کاری خود به مطب دندانپزشکی مراجعه کنند. برای حل این مشکل، دندانپزشکی های شبانه روزی به روی کار آمده اند و شما با مراجعه به دندانپزشکی شبانه روزی می توانید مشکل دندان های خود را درمان کنید.

دندانپزشکی شبانه روزی چیست؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که به دندانپزشکی هایی که در آن ها چندین متخصص دندانپزشکی و عمومی به صورت 24 ساعته در حال ارائه خدمات دندانپزشکی هستند، دندانپزشکی شبانه روزی گفته می شود. کلینیک های 24 ساعته دندانپزشکی با مطب های دندانپزشکی کاملا فرق دارند.

خدمات کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی

یکی از دلایل انتخاب کلینیک دندانپزشکی به جای مطب دندانپزشکی، خدمات گسترده ای است که کلینیک ارائه می دهد. این خدمات شامل موارد زیر می شوند:

دندانپزشکی زیبایی

در این شاخه از دندانپزشکی، خدمات مرتبط با زیبایی و همینطور بهبود طرح لبخند مانند لمینت دندان، بلیچینگ و ... توسط دندانپزشک متخصص انجام می شود.

دندانپزشکی کودکان

در کلینیک دندانپزشکی، خدمات متنوع دندانپزشکی کودکان شامل عصب ‌کشی ویژه اطفال، خدمات اورژانسی، روکش ویژه دندان ‌های شیری و ارتودنسی پیشگیری انجام می شود.

خدمات ترمیمی دندانپزشکی

در زمینه دندانپزشکی ترمیمی، تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری‌ های دهان و دندان اجرا می ‌شود. دندانی که تحت تاثیر هر یک از مشکلات پوسیدگی دندان، ترک خوردگی، تغییر رنگ و ... قرار گرفته باشد، باید با استفاده از درمان ‌هایی مانند پر کردن دندان، روکش (اینلی یا آنلی) یا بریج دندان (بسته به نیاز و شرایط) تحت درمان قرار گیرد.

ارتودنسی دندان

درمان ناهنجاری ‌های فک و دندان از طریق ارتودنسی انجام می ‌شود. این روش به عنوان یک راهکار زیبایی نه تنها از پوسیدگی دندان ‌ها جلوگیری می‌ کند بلکه به بهبود نظم فک و دندان نیز کمک می ‌کند. کلینیک دندانپزشکی به شما لبخندی زیبا و سالم هدیه می‌ دهد.

دندانپزشکی بارداری

گرچه بسیاری از زنان باردار 9 ماه را بدون هیچ گونه ناراحتی دندانی و یا نیاز به خدمات دندانپزشکی می ‌گذرانند، اما در هر صورت حاملگی می ‌تواند در برخی خانم ‌ها مشکلات و معضلاتی ایجاد کند که حتما نیازمند رسیدگی، معاینه و درمان دندانپزشکی خواهد بود. از این رو یک کلینیک دندانپزشکی خوب اقدام به ارائه خدمات به خانم های باردار می کند.





:: موضوعات مرتبط: اسپانسر , ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: