مراقبت های بعد از تزریق فیلر بینی شامل چه مواردی می شود؟
نوشته شده توسط : رعنا

امروزه تزریق فیلر بینی به عنوان یکی از گزینه های بسیار محبوب برای بهبود شکل بینی افراد شناخته شده است. لازم به ذکر است که ماندگاری فیلر بینی دائمی نیست و حداکثر 6 ماه تا یکسال دوام دارد و بیمار در صورت عدن رضایت می تواند فرم قبلی بینی خود را داشته باشد.

فیلر بینی چه مشکلاتی را حل می کند؟

با تزریق ژل به نواحی و نقاط مختلف بینی، متخصص زیبایی می تواند نوک بینی را بالا ببرد و انحنای تیغه بینی را بهبود ببخشد. همچنین در صورت داشتن قوز بینی، فیلر بینی می تواند می تواند در حل این مشکل به شما کمک کند. با ایجاد حجم در نواحی اطراف برجستگی، فیلر باعث یکنواختی سطح بینی می‌ شود. همچنین برای افرادی که تیغه بینی آن‌ها مقعر و فرورفته است، تزریق ژل به نتایج مطلوبی منجر می ‌شود.

مراقبت های بعد از تزریق فیلر بینی شامل چه مواردی می شوند؟

درست است که فیلر بینی یک روش غیتهاجمی و آسان برای درمان نواقص جزئی بینی افراد است اما بعد از تزریق باید مواردی را رعایت کرد تا بهترین نتیجه را از این درمان گرفت. این مراقبت ها شامل موارد زیر می شوند:

گذاشتن کمپرس سرد روی بینی

از جمله بهترین مراقبت های بعد از فیلر بینی، گذاشتن کمپرس سرد روی بینی به مدت 3 روز است. در صورت انجام این کار از خونریزی، تورم و جابه جایی فیلر بینی جلوگیری می شود.

ماساژ دادن بینی ممنوع

یکی از ممنوعیت هایی که در مراقبت های بعد از انجام فیلر بینی معمولا بهترین دکتر فیلر بینی به شما گوشزد می کند این است که در روزهای اولیه از دست زدن و ماساژ دادن بینی پرهیز کنید. زیرا با این کار باعث جابه جا شدن ژل و در نتیجه به هم خوردن فرم بینی می شوید.

ممنوعیت استفاده از لوازم آرایشی تا 24 ساعت

یکی دیگر از مواردی که در مراقبت هاي بعد فيلر بيني باید به آن توجه داشته باشید این است که به هیچ عنوان تا 24 ساعت از هیچ گونه لوازم آرایشی و بهداشتی مرتبط با صورت استفاده نکنید. زیرا به دلیل باز بودن جای سوزن بر روی صورت امکان ورود آلودگی ها به زیر پوست وجود دارد.

حمام کردن به مدت 24 ساعت ممنوع

همان طور که گفتیم به دلیل باز بودن جای سوزن بهتر است تا 24 ساعت صورت خود را نشویید و حتی استحمام نکنید. پزشکان در مراقبت های بعد از فیلر بینی به شما گوشزد می کنند تا 72 ساعت هم تنها اجازه دوش آب سرد یا ولرم دارید نه آب داغ.





:: موضوعات مرتبط: اسپانسر , ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: