انواع بینی در درمان با فیلر بینی را بشناسیم
نوشته شده توسط : رعنا

امروزه افراد بیش از پیش به فکر زیبایی خود هستند و همین باعث شده است که افراد کاندید برای جراحی های زیبا و مخصوصا جراحی بینی افزایش پیدا کنند. در سال های اخیر روشی جایگزین برای جراحی زیبایی بینی رواج پیدا کرده است که فیلر بینی نام دارد. فیلر بینی یکی از روش های زیبایی بینی بدون جراحی است که با تزریق یک ماده پرکننده (فیلر) به زیر پوست بینی سبب اصلاح فرم و زیبایی آن به طور موقت می شود.

اسید هیالورونیک و کلسیم هیدروکسی لپاتیت، دو مورد از موثرترین ترکیبات مورد استفاده در تزریق ژل به بینی هستند. پزشک برای انجام جراحی بینی به نوع آن و ویژگی ‌های بیمار توجه می ‌کند. انواع مختلف بینی شامل موارد زیر می شوند:

فیلر بینی استخوانی

در همین ابتدا باید این نکته را گوشزد کرد که تزریق فیلر بینی استخوانی نتیجه بیشتر و بهتری به نسبت بینی گوستی دارد و باعث شدن بینی استخوانی می شود. در تزریق فیلر در بینی های استخوانی، احتمال رضایت بیشتر است زیرا رفع نواقص بینی های استخوانی راحت تر و موفقیت آمیز تر می باشد. از بین بردن قوز و افتادگی نوک بینی و پر کردن تو رفتگی های بینی استخوانی می تواند نتایج قابل قبول تری نسبت به بینی گوشتی داشته باشد.

فیلر بینی گوشتی

بینی گوشتی، حجیم و بزرگ به نظر می رسد و اغلب افرادی که بینی گوشتی دارند، به دنبال کوچک کردن و خوش فرم شدن آن هستند. تزریق فیلر بینی گوشتی کمی متفاوت است. جراح برای کمک به افرادی که بینی گوشتی دارند، باید با دقت و مهارت بالایی، نواحی خاصی را مشخص کند و فیلر را به آن نواحی تزریق کند. با این کار یک خطای دید به وجود می آید و بینی کوچک و خوش فرم به نظر می رسد.

اگر بینی گوشتی بیش از حد بزرگ و پهن باشد، تزریق ژل تاثیری بر روی آن ندارد و فرد نمی تواند با ژل به نتیجه دلخواه خود برسد و توصیه می شود به سراغ دیگر روش ها مانند جراحی بینی برود.

عوارض تزریق فیلر بینی چیست؟

تزریق فیلر بینی یک روش غیر تهاجمی و بی خطر است. اما در صورت تزریق نادرست و رعایت نکردن درست مراقبت های بعد تزریق، احتمال بروز برخی عوارض به وجود می آید که شامل موارد زیر است:

  • نتیجه بخش نبودن فیلر بینی
  • بروز حساسیت و عفونت در محل تزریق
  • آسیب به بافت های اطراف بینی و رگ ها
  • تاری دید و اختلال در بینایی




:: موضوعات مرتبط: اسپانسر , ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: