کاشت ابرو به چه روش هایی انجام می شود؟
نوشته شده توسط : رعنا

ابروها یکی از جزئیات مهم در ظاهر هر فرد هستند و وجود هرگونه نقص یا ایرادی در آن به طور مستقیم بر روی زیبایی فرد تاثیر می گذارد. یکی از روش هایی که می توان با آن به طور خیلی طبیعی نواقص ابروهای خود را برطرف کرد، کاشت ابرو است. اما کاشت ابرو چگونه است؟

کاشت ابرو چیست؟

همانطور که در بالاتر گفتیم، هدف اصلی این روش، بهبود شکل و ظاهر ابروها و ایجاد ابروهای طبیعی ‌تر و جذابتر است تا زیبایی چهره را بهبود دهد. در پیوند ابرو فولیکول های مو از قسمت های مختلف بدن مانند پوست سر و پشت گردن جمع آوری می شوند و به ابروها پیوند زده می شوند. موهای کاشته شده مانند موهای طبیعی رشد کرده و می توان آنها را به دلخواد کوتاه، بلند و همینطور اصلاح و رنگ کرد.

روش های مختلف کاشت ابرو

کاشت ابرو به دو روش FUT و FUE انجام می شود که در ادامه به توضیح هر یک می پردازیم:

کاشت ابرو به روش FUT

کاشت ابرو به روش FUT یک روش جراحی است که در آن فولیکول‌ های مو به همراه قسمتی از بافت پوست از یک ناحیه جدا شده و به ناحیه مقصد منتقل می ‌شوند. در ابتدا یک نوار از پوست ابرو جدا می شود. سپس یک نوار از پوست دارای موهای پرپشت که قرار است مورد استفاده قرار بگیرد، برداشته می شود. در نهایت، این نوار با فولیکول ‌های مو به ناحیه مورد نظر پیوند خواهد شد.

کاشت ابرو به روش FUE

کاشت ابرو به روش FUE یک روش جدیدتر است که بهبودهای مهمی نسبت به روش FUT دارد. این روش بدون نیاز به جراحی و بدون خونریزی انجام می‌ شود. در کاشت ابرو به روش FUE نیازی به جدا کردن پوست از سر نیست. در این روش، فقط فولیکول‌ های مو از منطقه دهنده گرفته و به ناحیه گیرنده انتقال می ‌یابند. در این روش تنها یک برش بسیار کوچک در پوست ابرو ایجاد می ‌شود و فولیکول‌ ها به ترتیب در این برش قرار می گیرند.

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

همانطور که در بالاتر مشاهده کردید، برای انجام پیوند ابرو روش های متعددی وجود دارد که با توجه به نیازهای فرد و ویژگی های مراجعه کننده، درمان خاصی برای او انتخاب می شود. هر روش کاشت ابرو دارای سطوح مختلفی از پیچیدگی است و این موجب تفاوت در هزینه کاشت ابرو در متدهای مختلف می ‌شود. همچنین باید در نظر گرفت که پس از پیوند ابرو، ممکن است نیاز به ترمیم و افزایش تراکم مو در این منطقه پیوند زده شده پیش آید که سبب افزایش هزینه کاشت ابرو می ‌شود.





:: موضوعات مرتبط: اسپانسر , ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: