شستشو بعد از کاشت ابرو باید چگونه باشد؟
نوشته شده توسط : رعنا

مراقبت های لازم بعد از کاشت ابرو شستشوی ابرو بعد از کاشت ابرو از مهمترین کارها بعد از عمل کاشت ابرو میباشد . مسلما می دانید افرادی که دچار ریزش مو و یا ریزش ابرو می شوند یکی از بهترین گزینه هایی که برای درمان پیش روی آنها قرار دارد کاشت ابرو و مو می باشد. این راستا باید بدانید که مراقبت های بعد از کاشت از مهمترین قسمت های درمان محسوب می شوند زیرا پزشکان این مراقبت ها را بخشی از درمان می دانند و اگر میخواهند به نتیجه برسند باید آنها را رعایت کنند. در این قسمت به معرفی برخی از نکات شستشو بعد از کاشت ابرو و همچنین مراقبت های بعد از کاشت ابرو میپردازیم:

  • بعد از کاشت ابرو زیر نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید.
  • تا ۲۴ ساعت بعد از عمل کاشت ابرو ، از استحمام کردن و رفتن به استخر خودداری کنید.
  • از انجام فعالیت های روزانه بعد از کاشت ابرو به مدت ۲۴ ساعت خودداری کنید.
  • بعد از کاشت ابرو ورزش های سنگین را به مدت یک هفته کنار بگذارید.

بیش تر بخوانید: بهترین فیلر بینی

کاندیدای کاشت ابرو

پس از اینکه نسبت به مراقبت های کاشت ابرو و همچنین شستشو بعد از کاشت ابرو آگاهی لازم و کافی را پیدا کردید تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که آیا کاندید کاشت ابرو مناسبی برای انجام این عمل هستید؟ در این رابطه باید بگوییم شما زمانی میتوانید به سراغ کاشت مو در ابرو بروید که در ابتدا بررسی های لازم صورت گیرد و پزشکان به این نتیجه دست پیدا کنند که شما از بانک مویی قوی و ضخیم بهره مند می باشید و میتوان از آنها برای انتقال به ناحیه مورد نظر استفاده کرد. در آن صورت میتوانید اطمینان داشته باشید که عمل شما نتیجه بخش خواهد بود.

بیش تر بخوانید: بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران

مراقبت بعد از کاشت ابرو شامل چیست؟

ریزش ابرو می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد و یکی از دلایل مهم آن استرس و بیماری های روانی است. هنگامی که ما استرس را تجربه می کنیم، بدن ما هورمون هایی ترشح می کند که می تواند تأثیر مضری بر فولیکول های مو داشته باشد و مانع رشد آنها شود و منجر به ریزش ابرو شود. درک این نکته ضروری است که افتادن ابروهای تازه کاشته شده در هفته دوم و سوم بخشی طبیعی از روند رشد است. با این حال، این ممکن است به سطح استرس شما اضافه کند.

آیا امکان رنگ کردن بعد کاشت ابرو وجود دارد؟

در ۷روز اول پس از کاشت ابرو نباید از هیچ گونه لوازم آرایشی استفاده کنید. برای رنگ کردن باید چندماه از کاشت ابرو بگذرد تا فولیکول ها کاملا پیوند بخورند. و آن زمان هم میتوانید ابروها را رنگ کنید و هم به دلخواه خودتان اصلاح کنید.

آیا روش کاشت ابروی مردان با زنان متفاوت است؟

مراحل کاشت ابرو برای مردان و زنان یکسان است، اما تکنیکی که برای ابرو کاشتن استفاده می‌شود، با توجه به شرایط بیماران ممکن است با هم تفاوت داشته باشد. یکی از تفاوت‌های بارزی که بین کاشت ابروی زنانه و مردانه وجود دارد، تفاوت نوع موی ابرو است. موی مردان ضخیم‌تر است و این ضخامت در تمام قسمت‌ها یکسان است، در حالی‌که موهای ابروی خانم‌ها برجسته و پر نیست و ضخامت موها کم است. این موارد باعث می‌شود تکنیکی که برای کاشت ابرو مردان استفاده می‌شود با تکنیکی که برای کاشت ابروی زنان استفاده می‌شود با هم تفاوت داشته باشد.

منبع: https://www.drmattab.ir/





:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: