اکستنشن مو چه مزایا و معایبی دارد؟
نوشته شده توسط : رعنا

مهمترین فاکتور انتخاب اکستنشن مو مناسب برای مو میزان ماندگاری و کیفیت آن است . اگر مایل هستید اکستنشن شما دوام بیشتری داشته باشد ، بهترین گزینه اکستنشن مو دائمی خواهد بود .

بیش تر بخوانید: تفاوت اکستنشن مو و کلاه گیس

اکستنشن موقت

اکستنشن در این روش به صورت موقت انجام می شود . اگر برای یک مراسم یا مهمانی خاص قصد اکستنشن مو دارید بهترین گزینه برای شماست . شما می توانید به صورت روزانه و به راحتی آن را جدا و یا دوباره متصل کنید . این روش برای اشخاصی که موهای پرپشت و ضخیمی دارند مناسب است . روش کلیپسی از رایج ترین انواع آن است .

بیش تر بخوانید: خرید کلاه گیس

اکستنشن مو نیمه دائم :

ماندگاری این روش حدود 5 الی 8 هفته است . برای اتصال اکستنشن از روش نواری استفاده می شود که چسب آن به صورت نامرئی است . در این روش از دسته های کوچکتر مو نسبت به روش موقت استفاده می شود و تا حد زیادی غیر قابل تشخیص است .

اکستنشن مو دائمی :

این روش طول عمر بیشتری نسبت به دو روش قبلی دارد . در آن از دسته موهای بسیار باریک تر در تعداد بالا استفاده می شود و در نتیجه خروجی کار بسیار طبیعی تر جلوه می کند .

اکستنشن مو چیست ؟

اکستنشن‌های مو، موهای اضافه‌کردنی خاصی هستند که با هدف افزایش حجم و عمق موهای طبیعی به آنها اضافه می‌شوند و انواع مختلفی دارند. شما می‌توانید بعد از انجام دادن مشاوره‌های لازم و با در نظر گرفتن عواملی مانند نیاز فردی، بودجه مالی، نوع موها و میزان بلندی موها از اکستنشن‌های مو استفاده کنید. اکستنشن‌های مو بی‌خطر هستند و امروزه بسیاری از زنان در سرتاسر جهان به این محصولات اعتماد دارند.دلیل عمده این اعتماد، توانایی اکستنشن‌های مو برای پنهان کردن بسیاری از مشکلات مانند نازکی موها، ریزش مو و حتی طاسی است. زنان در هر سنی می‌توانند به‌راحتی این اکستنشن‌ها را تهیه کنند، ‌اما توجه کردن به برندها و نوع این محصولات قبل از استفاده واقعا ضرورت دارد. داشتن موهای پرپشت و بلند، آرزوی خیلی‌ها، به ویژه خیلی از آنهایی است که ظاهر چهره‌شان برایشان اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد؛ مثلا بازیگران هالیوود. اما شاید ندانید که در میان هنرپیشه‌های هالیوودی که به نظر می‌رسد موهای زیبا و پرپشتی دارند، کم نیستند آنهایی که برای رسیدن به هدف دلخواهشان از اکستنشن مو استفاده می‌کنند. می‌پرسید چرا و چطور؟ آیا این کار ‌عارضه‌ای برایشان ندارد؟ آیا این کار در درازمدت باعث ریزش موی آنها نمی‌شود؟

بیش تر بخوانید: کلاه گیس زنانه

نکاتی که باید در رابطه با اکستنشن دائمی مو بدانید

اکستنشن دائمی مو به منظور افزایش حجم مو ، حالت دهی به مو و بلند کردن مو به روش های مختلف انجام می شود و امروزه مورد استقبال خانم های جوان و نوجوان قرار گرفته است . اگر شما هم به فکر انجام اکستنشن مو هستید ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که آیا اکستنشن دائمی مو آسیبی به موهایمان می رساند یا خیر ؟ بسیاری از خانم های جوان و نوجوان تمایل دارند موهای بلند و زیبا و پرپشت داشته باشند . بنابراین اکستنشن دائمی مو به دلایل مختلف قابل انجام است .

به طور کلی اکستنشن مو به سه روش موقت ، نیمه دائمی و دائمی صورت می گیرد . اکستنشن موقت همان طور که از نام آن پیداست به صورت موقتی می باشد و شما می توانید به راحتی و به صورت روزانه آن را جدا و مجددا وصل کنید . روش های نصب اکستنشن موقتی می تواند با استفاده از کلیپس ، بافت و حتی چسب باشد .

ماندگاری اکستنشن نیمه دائمی 5 الی 7 هفته می باشد . در حقیقت اکستنشن نیمه دائمی ، نواری شکل هستند و با استفاده از چسب های نامرئی به موهای شما وصل می شوند . اکستنشن نیمه دائمی در دسته های کوچک تر نسبت به اکستنشن کلیپسی به فروش می رسند . این نوع اکستنش در شرایطی که موهای شما به حالت افتاده باشد ، به هیچ عنوان قابل تشخیص نخواهد بود .

اکستنشن دائمی مو همان طور که از نامش پیداست چندین ماه بر روی موهای شما ماندگار خواهد بود . در این روش دسته ای موی بسیار باریک در تعداد زیاد به موهای شما متصل خواهند شد . این نوع اکستنشن بسیار طبیعی به نظر می رسد.

منبع: کلاه گیس





:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: