کاشت ابرو در زمان مناسب چه مزایایی دارد؟
نوشته شده توسط : رعنا

زمانی داشتن ابروهای نازک و کم پشت معیار زیبایی بود اما امروزه طبق تغییراتی که در چهره به وجود آمده ابروهای پرپشت زیبایی بیشتری را نسبت و موهای نازک دارند از این رو خیلی از افراد به دنبال کاشت ابرو و افزایش تراکم ابروهای خود هستند اما حداقل سن برای کاشت ابرو چقدر است و چه افرادی می توانند بهترین کاندیدا برای کاشت ابرو به شمار بروند؟ شاید فکر کنید که کاشت ابرو بر خلاف کاشت مو زمان خاصی نیاز ندارد و هر موقع که خواستید می توانید اقدام برای کاشت ابرو انجام دهید و قادر به انجام آن خواهید بود اما اینگونه نخواهد بود و بدن انسان دچار تغییرات هورمونی خواهد شد به همین دلیل در حجم ابروها و تراکم آنها نیز مانند حجم موها می‌تواند تغییراتی ایجاد کند.

بهترین سن کاشت ابرو طبق نظر پزشکان

با توجه به مواردی که برای شما ذکر کردیم اگر به دلیل بیماری و حادثه ابرو های شما قسمتی یا تمام آن از دست رفته است بعد از پایان ۱۸ سالگی می توانید اقدام برای کاشت ابرو انجام دهید همچنین شما باید بدانید قبل از کاشت ابرو بعضی از بیماری های خود را به راحتی درمان کنید برای این کار می‌توانید از متخصصان با تجربه و حرفه ای کلینیک بین المللی پوست و مو . زیبایی گرگان کمک بگیرید طبق آمار به دست آمده تا پایان ۲۵ سالگی هر گونه تغییر ممکن است در بدن اتفاق بیفتد تا به حالت ثابتی برسد و تغییرات نهایی شکل خواهد گرفت از این رو بهترین سن برای کاشت ابرو از نظر متخصصان می‌تواند سن ۲۵ سالگی باشد در این زمان خطرات و ریسک های احتمالی در کاشت ابرو کاهش پیدا می کند و نتایج خوبی حاصل خواهد شد.

بیش تر بخوانید: عوارض کاشت ابرو

کاشت ابرو چیست؟

همانطور که در بالا به آن اشاره شد روش های مختلفی برای پرپشت نشون دادن ابرو ها وجود دارد که بهترین و رایج ترین آن ها کاشت ابرو است. ابرو در زیبایی چهره می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد. لازم به ذکر است که روش های دیگری هم برای پرپشت نشون دادن ابرو ها وجود دارد مانند تتو کردن، اما تاتو ابرو نه تنها ظاهر ابروها را مصنوعی می کند، بلکه به راحتی هم از روی پوست پاک نمی شود. کاشت ابرو برای آن دسته از افرادی که حجم ابرو آن ها به دلایل مختلف به شدت کم شده است، توصیه می شود. برای انجام این روش زیبایی فرد، تحت بی حسی موضعی قرار می گیرد تا دردی احساس نکند. همچنین برای کاشت ابرو متخصص پوست اغلب از موهای پشت سر استفاده می کند.

بیش تر بخوانید: درمان جوش های سر سیاه

آیا کاشت ابرو روی زخم امکان‌پذیر است؟

کاشت ابرو یا پیوند ابرو در محل اسکار امکان‌پذیر بوده و جای زخم مانع از رشد فولیکول‌های کاشته شده نخواهد شد. بنابراین افرادی که به دلایل مختلفی دچار آسیب‌دیدگی در ناحیه ابرو هستند و در ابروی خود جای زخم دارند می‌توانند در یک مرکز معتبر اقدام به کاشت ابرو نمایند. در واقع پیوند ابرو می‌تواند جای اسکار ناشی از موارد مختلف را پوشانده و زیبایی را به چهره فرد بازگرداند.

ریزش ابرو بعد از کاشت

هنگامی که فردی دچار ریزش ابرو بعد از کاشت می شود (یعنی از دست دادن فولیکول های ابرو برای همیشه) می تواند کاشت ابرو را انتخاب کند. ریزش ابرو دلایل مختلفی دارد. اغلب ریزش مو در ابروها به دلیل کندن مداوم مو از همان نواحی اتفاق می افتد. این افراد به دنبال راهی برای بازیابی ابروهای خود می‌گردند که همان کاشت ابرو است.

در بعضی افراد ممکن است موهای کاشته شده پس از کاشت ابرو شروع به ریزش کنند و ابرو خالی شود. این مشکل به دلایل مختلفی رخ می‌دهد و در بیشتر موارد قابل درمان است.

منبع: https://www.clinickashtabroo.ir/





:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: