شستن کلاه گیس به چه صورت انجام می شود؟
نوشته شده توسط : رعنا

کلاه گیس wigs در واقع کلاهی است که روی آن با موهای مصنوعی یا طبیعی پوشیده شده است. اصولا افراد به دلایل پزشکی اعم از ریزش مو، شیمی درمانی، طاسی و حتی صرفا به دلیل زیبایی از کلاه گیس زنانه یا مردانه استفاده می کنند.

کلاه گیس هایی با موهای طبیعی بسیار گران هستند اما در مقایسه با کلاه گیس های مصنوعی از مقاومت بیشتری در انجام اقدامات زیبایی مانند صاف کردن ، فر کردن، رنگ کردن و ... برخوردارند. در خرید کلاه گیس دقت کنید.

موهای کلاه گیس را از نوک شروع به شانه زدن کنید :

به آرامی شانه بزنید و گره ها را باز کنید و به تدریج به سمت ریشه های مو برسید . برای کلاه گیس زنانه که دارای مو صاف از برس های معمولی و برای انواع فر آن ، از برس های دندانه دار استفاده کنید .

سینک ظرفشویی خود را از آب سرد پر کنید و مقداری شامپو درون آن بریزید :

از شامپویی مناسب با نوع الیاف کلاه گیس استفاده کنید . برای مثال اگر الیاف کلاه گیستان مجعد است از شامپوی مخصوص موهای مجعد استفاده کنید و یا اگر الیاف کلاه گیستان رنگ شده است ، از شامپوی مخصوص موهای رنگ شده برای آن استفاده کنید

کلاه گیس را به داخل بچرخانید و آن را درون آب قرار دهید :

سپس با کمک دستانتان به الیاف کلاه گیس فشار ملایمی بیاورید و آن را کمی درون آب تکان دهید تا شامپو به خوبی به درون الیاف آن نفوذ کند. این امر همچنین به از بین رفتن گرد و غبار موجود درون الیاف آن کمک خواهد کرد.

کلاه گیس را با استفاده از آب سرد شستشو دهید :

همچنین می‎توانید برای شستن کلاه گیس آن را درون ظرفی پر از آب سرد قرار دهید تا کف موجود بر روی آن از بین برود. بسته به مقاومت کلاه گیس و پرپشتی الیاف آن، ممکن است لازم باشد دو بار آن را شستشو دهید تا به خوبی تمیز شود .

برای از بین بردن گره های ایجاد شده در الیاف کلاه گیس از نرم کننده با کیفیت بالا استفاده کنید :

از اعمال این مواد بر روی ریشه های الیاف خودداری کنید

انتخاب کلاه گیس متناسب با رنگ پوست

اشتباهی که بسیاری از افراد در هنگام خرید کلاه گیس کوتاه می کنند این است که دوست دارند تنوعی به خرج دهند و معمولا به سمت کلاه گیس هایی می روند که رنگ مویی متفاوت تر از رنگ موی خود را دارند که این کار کاملا اشتباه است؛ رنگی را انتخاب کنید که قبلا امتحانش را پس داده است.

عوامل مهم در انتخاب اکستنشن مو

1. بهترین اکستنشن را متناسب با تمام شرایط خودتان انتخاب کنید:اولین نکته مهم، انتخاب اکستنشن هایی است که زمان بیشتری دوام می آورند. شاید اکستنشن های ارزان اوایل استفاده خوب به نظر برسند، اما خیلی زود خراب می شوند و به جایگزین نیاز پیدا می کنند. اگر درحال آزمون و خطای موقتی نیستید، حتما بهترین اکستنشن را بعد از تحقیق کافی خریداری کنید.

2. رنگ مو، یکی از عوامل مهم است:اکستنشن انتخابی شما باید بیشترین نزدیکی را به موهای طبیعی تان داشته باشد. یکی از اشتباهات رایج زنان، انتخاب اکستنشن های تیره تر یا روشن تر نسبت به موهای خودشان است که زیبایی موها را از بین می برد.

3. مراقبت از اکستنشن ها را درست انجام بدهید:برای شستن اکستنشن ها حتما از شامپوهای بدون سولفات و پارابن کمک بگیرید. کلاه گیس ها و اکستنشن های کلیپسی باید در پایان روز از روی موهای طبیعی جدا شوند و هیچ وقت برای مدت طولانی روی سر باقی نمانند.

منبع: کلاه گیس





:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: