اطلاعات جامع درباره کاشت ابرو
نوشته شده توسط : رعنا

تا چند سال پیش، تاتوی ابرو رایج ترین روش برای خوش فرم کردن ابروها بود اما اکثر افرادی که تاتو انجام می دادند، پس از گذشت چند سال از کار خود پشیمان می شدند و به دنبال روشی طبیعی تر برای زیبای سازی ابروهای خود می گشتند. چند سالی است که کاشت ابرو به روی کار آمده است و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

هاشور ابرو و تاتو از روش های موقت و مصنوعی (از نظر اینکه با جوهر و رنگ هستند) برای فرم دادن و ضخیم کردن ابروها هستند. این در حالی است که کاشت ابرو یک روش طبیعی (به دلیل استفاده از موی طبیعی) و دائمی برای پر پشت کردن ابروها است. با استفاده از کاشت ابرو می توان به فرم و تراکم دلخواه خود رسید.

کاشت ابرو بعد از تاتوی ابرو

خیلی از افرادی که تتوی ابرو انجام داده اند بعد از چند سال از انجام اینکار پشیمان شده و به دنبال راهی برای پاک کردن آن و یا طبیعی جلوه دادن آن می روند. برای حل این مشکل می توان از کاشت ابرو استفاده کرد اما باید این موضوع را بدانید که به دلیل طبیعی بودن و ماندگاری بسیار بالای این روش اصلاح و پرپشت کردن ابرو، هزینه کاشت ابرو از روش های دیگر بیشتر است.

آیا برای کاشت ابرو باید تتوی آن را پاک کنیم؟

اگر از طرح و مدل تتوی خود راضی هستید، می توانید روی همان تتوی خود کاشت ابرو انجام دهید. اگر از مدل تتوی خود رضایت ندارید می توانید از پزشک خود بکاهید تاتوهای شما را پاک کند و بعد از آن اقدام به کاشت ابرو کنید. خوشبختانه امروزه با روش های مختلف اعم از لیزر کیوسوئیچ امکان پاک کردن تاتو وجود دارد و نیازی به نگرانی بابت این موضوع نیست.

مزایای کاشت ابرو روی تاتو چیست؟

کل عملیات پیوند ابرو بر روی لایه سطحی پوست انجام می شود بنابراین هیچ گونه خطری، سلامتی فرد را تهدید نمی کند.

کاشت ابرو معمولا در یک جلسه قابل انجام است و در مدت زمان کوتاهی به نتیجه دلخواه خود می رسید.

در صورتی که موهای پشت سر یا پشت گوش شما تراکم کافی نداشته باشد، امکان برداشتن فولیکول های مو از سایر نقاط بدن نیز وجود دارد.

در صورتی که تاتو داشته باشید ابروهای شما تیره تر خواهد بود که این در برخی مواقع یک مزیت محسوب می شود و پس از کاشت، ابروهای شما تیره تر دیده می شود.





:: موضوعات مرتبط: اسپانسر , ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: