روش های مختلف کاشت ابرو را بشناسید
نوشته شده توسط : رعنا

تا چند سال پیش، تاتوی ابرو رایج ترین روش برای خوش فرم کردن ابروها بود اما اکثر افرادی که تاتو انجام می دادند، پس از گذشت چند سال از کار خود پشیمان می شدند و به دنبال روشی طبیعی تر برای زیبای سازی ابروهای خود می گشتند. چند سالی است که کاشت ابرو به روی کار آمده است و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

هاشور ابرو و تاتو از روش های موقت و مصنوعی (از نظر اینکه با جوهر و رنگ هستند) برای فرم دادن و ضخیم کردن ابروها هستند. این در حالی است که کاشت ابرو یک روش طبیعی (بره دلیل استفاده از موی طبیعی) و دائمی برای پر پشت کردن ابروها است. با استفاده از کاشت ابرو می توان به فرم و تراکم دلخواه خود رسید.

آیا برای کاشت ابرو باید تتوی آن را پاک کرد؟

در صورت رضایت از مدل تاتو ابروهای خود نیازی به پاک کردن آن برای کاشت نیست، در غیر این صورت قبل از کاشت ابرو ابتدا باید تاتو پاک شود. خوشبختانه امروزه با روش های مختلف اعم از لیزر کیوسوئیچ، امکان پاک کردن تاتو وجود دارد و نیازی به نگرانی بابت این موضوع نیست. البته لازم به ذکر است که در صورت مراجعه به بهترین دکتر کاشت ابرو می توان با شگردهایی تتوهایی قدیمی را پوشاند و کاشت ابروی طبیعی را انجام داد.

روش های کاشت ابرو

متخصص کاشت ابرو، به نسبت فرم صورت شما بهترین مدل ابرو را برای شما انتخاب می کند و قبل از کاشت آن را روی صورت شما طراحی می کند. پس از برداشتن فولیکول های مو از بانک مو که اصولا از پشت سر یا پشت گوش برداشته می شود، به کمک روش های FIT یا FUT عمل پیوند ابرو را انجام می دهد. در ادامه به معرفی خلاصه وار دو روش نام برده شده می پردازیم:

کاشت ابرو به روش  FUT

به این روش، برداشت نواری هم گفته می شود. در روش FUT پزشک با ایجاد برشی در پشت سر فرد، مقداری از پوست آن قسمت را برداشته و محل بریدگی را بخیه می زند. پزشک از نمونه گرفته شده، فولیکول های مو را به آرامی و بدون آسیب رسانی از پوست جدا کرده و به محل مورد نظر پیوند می زند.

کاشت ابرو به روش  FIT

در روش کاشت ابرو به روش FIT پزشک با ایجاد حفره ای کوچک در پشت سر فرد، فولیکول های مو را استخراج می کند. در این روش هیچ گونه زخمی ایجاد نمی شود و نیازی به زدن بخیه به محل بانک مو وجود ندارد.





:: موضوعات مرتبط: اسپانسر , ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: