کاشت ابرو چیست؟ کاشت ابرو بر روی تاتو چگونه انجام می شود؟
نوشته شده توسط : رعنا

ابروها نقش بسیار مهمی در زیبایی چهره افراد دارند؛ به همین دلیل پر پشت کردن ابروها از پرطرفدار ترین خدمات مراکز زیبایی است که انواع آن شامل تتو ابرو، میکروبلیدینگ، کاشت ابرو می شود. تا چند سال گذشته یکی از معروف ترین روش های خوش فرم کردن ابروها تاتو ابرو بود؛ اما امروزه این روش طرفداران زیادی ندارند و کاشت ابرو جای آن را گرفته است.

کاشت ابرو چیست؟

هاشور ابرو و تاتو از روش های موقت و مصنوعی (از نظر اینکه با جوهر و رنگ هستند) برای فرم دادن و ضخیم کردن ابروها هستند. این در حالی است که کاشت ابرو یک روش طبیعی (بره دلیل استفاده از موی طبیعی) و دائمی برای پر پشت کردن ابروها است. با استفاده از کاشت ابرو می توان به فرم و تراکم دلخواه خود رسید.

کاشت ابرو چگونه انجام می شود؟

برای انجام این کار نیاز به تبحر و مهارت یک پزشک متخصص است که پس از بی حسی ناحیه، با برداشت فولیکول های مو از بانک مو آنها را بدون آسیب رسانی به ابروهای شما پیوند بزند. فرآیند کاشت ابرو حدود 2 الی 3 ساعت زمان می برد و در آن زمان شما هیچ گونه درد و ناراحتی احساس نخواهید کرد. تنها ممکن است پس از بین رفتن اثر بی حسی کمی احساس تورم، قرمزی و درد داشته باشید که کاملا طبیعی و موقتی است.

کاشت ابرو بر روی تاتو

اکثر افرادی که تاتو انجام می دهند، پس از گذشت چند سال از کار خود پشیمان می شوند و به دنبال روش هایی برای پاک کردن آن یا طبیعی جلوه دادن ظاهر ابروهای خود می گردند. اگر کسی از تاتوی ابروی خود خسته شده باشد، نیاز نیست نگران چیزی باشد زیرا می توان با کشات ابرو، ابروهای خود را طبیعی جلوه داد.

البته قبل از انجام این کار نکات زیر را در نظر داشته باشید:

نکته اول: به دلیل طبیعی بودن و ماندگاری بالای این روش، هزینه کاشت ابرو به نسبت سایر روش ها مانند تاتو، میکروبلیدینگ و ... بیشتر است.

نکته دوم: به دلیل اینکه رنگ تاتو بر روی پوست باقی می ماند مدل کاشت ابروی شما باید همانند مدل تاتوی شما باشد. بنابراین اگر مدل تتوی خود را می پسندید، می توانید اقدام به کاشت ابرو کنید. البته در صورت عدم رضایت از مدل تاتو می توانید قبل از کاشت از پزشک بخواهید تاتوهای شما را پاک کند و سپس اقدام به کاشت ابرو کنید.

 





:: موضوعات مرتبط: اسپانسر , ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: