انواع مختلف جراحی لاغری را بشناسید
نوشته شده توسط : رعنا

چربی‌های اضافی که با سخت‌گیرانه‌ترین رژیم‌های لاغری و سخت‌ترین ورزش‌ها نیز از بین نمی‌رود، مشکل مشترک بسیاری از ما است که باعث روی آوردن به جراحی لاغری می‌شود. این چربی‌های اضافی چه شکم برجسته‌ی مادری باشد که به تازگی زایمان کرده است، چه چربی‌های مقاومی باشد که دور ران جمع شده است و چه چربی‌هایی که روی پهلو و پشت بدن انباشته شده است، از بین بردن دائمی این چربی‌های اضافی و لاغری موضعی دشوار خواهد بود.

سال‌ها است که جراحی‌های لاغری محبوب‌ترین و موثرترین درمان‌ زیبایی به شمار می‌رود. عمل جراحی لاغری درمانی ایمن و موثر برای رفع دائمی چربی‌ها و خلق اندامی خوش‌تراش و متناسب است.

جراحی لاغری برای چه افرادی مناسب است؟

با انجام جراحی لاغری می‌توان شکل ناحیه‌هایی از بدن را تغییر داد که رژیم لاغری و ورزش کردن برای لاغری موضعی آنها مفید نبوده است. اگر در پهلو، ران یا دیگر نقاط بدن چربی اضافی دارید، ممکن است این چاقی موضعی علت ژنتیکی داشته باشد و شکل طبیعی بدن‌تان این‌طور باشد؛ در چنین حالتی پرهیز غذایی و فعالیت بدنی کمکی به تناسب اندام نمی‌کند. در این شرایط جراحی لاغری به کمک شما می‌آید تا سلول‌های چربی را برای همیشه از بین برید و از داشتن اندامی متناسب لذت ببرید.

انواع جراحی های لاغری

  • لیپوساکشن
  • جراحی زیبایی شکم
  • جراحی بای‌پس معده
  • ...

جراحی اسلیو معده

در این عمل جراحی بر خلاف بای پس معده تنها تغییراتی در معده ایجاد می‌شود. جراحان حدود ۸۰ تا ۸۵ درصد از معده را خارج می‌کنند و تنها قسمت کوچکی از معده باقی خواهد ماند.

این عمل جراحی ایمن‌تر از انواع دیگر است و عوارض کمتری برای بیماران ایجاد می‌کند.

اسلیو معده برای این دسته از افراد مناسب است:

افرادی که چندین عمل جراحی شکم انجام داده‌اند

تغییر مسیر دستگاه گوارش و عمل بر روده کوچک زمانی که بافت اسکار شدیدی وجود داشته باشد، غیر ممکن است. در اسلیو معده تنها قسمت بالای شکم عمل می‌شود که معمولا کمتر تحت بافت‌های اسکار قرار می‌گیرد.

بیماران پرخطر

اسلیو معده برای بیماران روند آسان‌تری دارد و همچنین زمان بیهوشی و روند بهبودی کوتاه‌تر است. بیماران پرخطر شامل افراد با بیماری شدید قلبی یا مشکلات ریوی می‌شود.

افرادی که داروهای خاصی مصرف می‌کنند

از آنجایی که بای پس معده ممکن است بر نحوه جذب و واکنش بدن شما به داروها تاثیر بگذارد، در صورتی که فردی مبتلا به افسردگی یا اضطراب شدید باشد و نیاز به مصرف دارو داشته باشد، اسلیو معده برای او در نظر گرفته می‌شود تا بر نحوه جذب دارو تاثیری نداشته باشد.

در نهایت جراحی لاغری مناسب شما بسته به اینکه چه شرایطی دارید، از سوی پزشک انتخاب می‌شود. همانطور که گفتیم هر یک از آنها دارای فواید و مضراتی هستند که با توجه به شرایط هر فرد انتخاب می‌شود تا بهترین نتیجه و کمترین عوارض را به همراه داشته باشد.

 

در انتها باید بگوییم که اگر قصد کاهش وزن دارید، در ابتدا باید راهکارهای ساده و تغییر سبک زندگی را دستور کار خود قرار دهید، در صورتی که نتیجه موفقیت آمیزی حاصل نشد، می‌توانید با مراجعه به متخصص جراح لاغری، عمل مناسب خود را انجام دهید و به وزن دلخواه برسید.





:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: