بهترین روش ترمیم مو
نوشته شده توسط : رعنا

بهترین روش ترمیم که از جدیدترین روش های ترمیم مو نیز محسوب می شود.ترمیم مو با روش تکنیک HRT است که در این تکنیک نیازی به بانک مو نیست ولی هزینه آن نسبت به سایر روش های ترمیم مو بالاتر استاما با توجه به مزایایی که این روش دارد می توان گفت که این روش ترمیم مو بر سایر روش ها ترجیح داده می شود.

این تکنیک ترمیم مو معایب روش های دیگر ترمیم مو را برطرف نموده است و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است که به دلیل طبیعی به نظر رسیدن مو در این روش ترمیم مو بسیاری از افراد آن را بر عمل جراحی و کاشت مو ترجیح می دهند. البته در افراد مختلف روشی که برای ترمیم مو انجام می شود متفاوت است و متخصص زیبایی و یا متخصص کاشت مو خوب بهترین روش مناسب هر فرد را تشخیص می دهد.

روش ترمیم مو نانو

نوعی روش زیبایی است که از آن برای قرار دادن مو در افراد استفاده می شود. این روش با نام علمی پروتز مو نیز شناخته شده است. در این روش زیبایی رشته های بسیار باریکی از پروتزهای مو که با استفاده از فناوری نانو ساخته شده اند بر روی پوست فرد قرار داده می شود. پروتزهای موی نانو که به روشهای کاملاً استاندارد تولید شده باشد به هیچ عنوان ایجاد حساسیت برای بیمار نمی کند و رطوبت و هوا می تواند به راحتی به پوست فرد نفوذ کند.

روش ترمیم مو HRP

اچ آر پی یک روش آمریکایی می باشد که اولین بار موسسه کاشت مو و ترمیم مو هیر دایرکت آمریکا و بعد از آن هیر کاپ آمریکا این روش را انجام دادند .در این شیوه ترمیم مو ابتدا نمونه ای از موی سر فرد گرفته شده و ابعاد سر فرد بررسی می گردد و سپس تار موی مشابه از نظر جنس مو، رنگ مو و حالت مو تهیه می‌کنند و با توجه به قالب سر پروتز را می سازند و کاشت موی صد  در صد طبیعی را به صورت تار به تار داخل پروتز انجام می‌دهند و بعد تکمیل فرآیند پروتز آن را بر روی پوست سر فیکس می کنند .

روش ترمیم مو سرجری تیپ

در این روش با در نظر گرفتن حجم موهای بغل سر افراد،  پشت سر افراد ، جنس و حالت مو فرد مورد نظر نزدیک ترین مویی که در تمامی موارد فوق شباهت کامل به موهای فرد دارد را انتخاب نموده و پس از انتقال آنها بر روی لایه های مخصوص از جنس نانو یک پایه مو مناسب با شرایط شخص مورد نظر خواهیم داشت. به این دلیل از لایه در این روش استفاده می شود که از بیماری هایی که در کاشت مصنوعی به وجود می آید جلوگیری گردد .

ترمیم مو به روش sut

 

در واقع روشی تحت عنوان ترمیم مو به روش sut وجود ندارد چراکه این روش یکی از روشهای کاشت مو است و به ترمیم مو ارتباطی ندارد. گاهی اوقات برخی افراد از روش کاشت مو sut به عنوان ترمیم مو نام می‌برند که این اشتباه می باشد. روش کاشت مو به این روش از جدید ترین و موفق ترین روشهای کاشت مو است که پس از روش کاشت مو futو کاشت مو fit مطرح شده است.





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 878
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: