فیلر بینی چه کاربردهایی دارد؟
نوشته شده توسط : رعنا

کوچک کردن بینی تنها در ۱۵ دقیقه" یک شعار تبلیغاتی پوچ و خالی نیست! بلکه امروزه پزشکان در تعداد کثیری کلینیک زیبایی در سراسر جهان با یک متد جدید به نام فیلر بینی بدون نیاز به جراحی و حتی بیهوشی، بینی شما را به فرم و شکل دلخواهتان در می آورند.

اگر از فرم بینی خود راضی نیستید اما از عمل جراحی ترس دارید می توانید با این روش به فرم دلخواه بینی خود برسید. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این متد پزشکی و زیبایی اطلاعات در اختیار شما قرار دهیم.

فیلربینی چیست؟

در واقع انواع فیلرها نوعی پرکننده های پوستی ژل مانندی هستند که به طور معمول از هیالورونیک اسید ساخته شده اند و از آنها برای تزریق به نواحی مختلف صورت و بدن مانند بینی، لب، گونه، خط اخم و ... استفاده می شود. به دلیل اینکه هیالورونیک اسید به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد؛ بنابراین تزریق آن هیچ خطری برای فرد ایجاد نخواهد کرد.

در واقع تزریق ژل بینی در موارد بسیار زیادی می تواند جایگزین جراحی های غیرضروری و هزینه بر شود؛ چرا که هزینه فیلر بینی به نسبت جراحی بینی بسیار کمتر و یا حتی ناچیز است.

مدت زمان تزریق فیلر بینی چقدر است؟

یکی از مزیت های تزریق فیلر بینی بدون جراحی، کم بودن مدت زمان انجام آن است. تزریق فیلر بینی اصولا کمتر از یک ساعت طول می کشد. شما تنها در عرض ۱۵ الی ۳۰ دقیقه می توانید به فرم دلخواه بینی خود برسید.

ماندگاری فیلر بینی چقدر است؟

اکثر پرکننده های پوستی برای تزریق به بینی استفاده می شوند از نوع موقتی هستند. البته فیلرهای دائمی هم موجود هستند اما به دلیل عوارضی که این فیلرها دارند پزشکان و متخصصین استفاده از فیلرهای موقتی را تنها توصیه می کنند.

فیلرها به مرور زمان جذب بدن می شوند به همین دلیل ماندگاری فیلر بینی به نسبت شرایط مختلف از ۶ ماه تا ۲۴ است. البته در صورتی که تمدید تزریق فیلر بینی ۳ الی ۴ بار به طور متوالی انجام شود ماندگاری آن بسیار بیشتر و یا حتی مادام العمر خواهد بود.

کاربرد تزریق فیلر

  • یکی از کاربردهای اصلی فیلرها برای از بین بردن چین و چروک های صورت است. از فیلرها به منظور از بین بردن خطوط اخم، خط خنده و پیشانی استفاده می شود.
  • یکی دیگر از کاربردهای تزریق فیلر به منظور درمان جای جوش و از بین بردن اسکارهای آتروفیک و فرورفته صورت می باشد.
  • یکی دیگر از کاربردهای مهم تزریق فیلر در رفع عیوب چهره و عدم قرینه بودن اجزای صورت است. به عنوان مثال از فیلر لب برای حجم دهی به لب ها یا از فیلر به منظور زاویه سازی فک و .... استفاده می شود.
  • یکی دیگر از کاربردهای اساسی فیلرها برای حجم دهی به مناطقی از صورت است که در اثر افزایش سن و .... ممکن است بخشی از حجم صورت از بین رفته باشد. البته این مشکل در اثر کاهش وزن های شدید یا سبک زندگی اشتباه هم اتفاق می افتد. به عنوان مثال برای پر کردن گودی زیر چشم از فیلر زیر چشم استفاده می شود.




:: موضوعات مرتبط: SPONSERED , ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: