انتخاب کلاه گیس متناسب با فرم صورت فرد
نوشته شده توسط : رعنا

یکی از نکات بسیار مهمی که در هنگام خرید کلاه گیس باید به آن توجه داشته باشید این است که چه نوع کلاه گیسی به فرم صورت شما می آید. در ادامه کلاه گیس های متناسب با هر فرم صورت را بررسی می کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

انتخاب کلاه گیس متناسب با فرم صورت

انتخاب کلاه گیس متناسب با فرم صورت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ چرا که ممکن است یک مدل کلاه گیس به صورت شما بیاید اما آن مدل در صورت شخص دیگری جذاب نباشد و وجهه زیبایی به چهره او ندهد. برای اینکه بدانید کدام نوع کلاه گیس به صورت شما می آید این بخش از مقاله ما را از دست ندهید.

کلاه گیس مناسب برای صورت های گرد

در خرید کلاه گیس مناسب برای صورت های گرد باید به این نکته توجه داشته باشید که برای صورت های گرد، موهای کوتاه و شلوغ بهترین گزینه هستند و زیبایی فرد را دو چندان می کنند. همچنین در صورتی که قسمتی از پیشانی با مو پوشیده شود هم فرم صورت زیباتر به نظر می رسد.

کلاه گیس مناسب برای صورت هایی با فرم بیضی

بهترین نوع کلاه گیس برای صورت های بیضی، مدل هایی هستند که حالت مصری یا چتری دارند. در صورتی که به دنبال کلاه گیس زنانه با موی بلند برای صورت بیضی خود هستید؛ مدل هایی که مجعد یا فر هستند می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند و از امتحان کردن آنها غافل نشوید.

کلاه گیس مناسب برای صورت های مربعی

در هنگام خرید کلاه گیس برای صورت های مربعی بهتر است کلاه گیس هایی را انتخاب کنید که تیزی چانه شما را ملایم تر نشان دهد. توصیه ما به شما این است که کلاه گیس هایی را انتخاب کنید که فرق کج و بلند دارند تا تیزی چانه شما را کمی پوشش دهند.

کلاه گیس مناسب برای صورت های لوزی

کلاه گیس مناسب برای صورت های لوزی، کلاه گیس هایی هستند که پیشانی آنها را کوتاه تر نشان می دهد و کشیدگی صورتشان را ملایم تر می کند.

کلاه گیس مناسب برای صورت با فرم قلبی

افرادی که صورت قلبی دارند اصولا پیشانی پهن و چانه باریکی دارند. کلاه گیس مناسب برای چهره این افراد، کلاه گیسی است که باعث کاهش عرض پیشانی شود و چانه آنها را باریک تر نشان دهد؛ مانند کلاه گیس های چتری.

کلاه گیس مناسب برای صورت های کشیده

کلاه گیس مناسب برای صورت های کشیده کلاه گیس های مجعد یا فرفری است؛ زیرا کلاه گیس های فرفری باعث می شود که کشیدگی صورت این افراد کمتر به چشم بیاید و زیبایی صورت این افراد را چندین برابر شود.





:: موضوعات مرتبط: اسپانسر , ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: