ویژگی های کاندیدای مناسب عمل اسلیو معده چیست؟
نوشته شده توسط : رعنا

خیلی از  افرادی که دچار چاقی هستند، همواره به دنبال انواع رژیم های لاغری سریع برای لاغری خود هستند تا در سریعترین زمان به لاغری و تناسب موردنظر خود برسند. حتی در برخی موارد، افراد با وجود پیروی از یک رژیم لاغری اصولی و انجام ورزش های مناسب نیز لاغر نمی شوند و به سمت انواع عمل لاغری کشیده می شوند.

دلیل این امر این است که پیروی از یک رژیم غذایی طولانی یا رژیم ورزشی سخت به روش منظم همیشه برای همه امکان پذیر نیست و همه افراد نمی توانند با این روش ها به وزن دلخواه خود برسند.

اسلیو معده چیست؟

یکی از معروف ترین جراحی های لاغری، عمل اسلیو معده است که با کوچک کردن معده، باعث کاهش وزن زیاد و بدون بازگشتی برای افراد می شود. در جراحی لاغری اسلیو حدود ۸۰ درصد از حجم معده فرد خارج می شود و بخش باقی مانده، لوله ای به شکل یک موز است. در نتیجه این عمل اشتهای فرد بسیار کم شده و باعث لاغری فرد می شود.

سوالی که افراد زیادی با آن رو به رو می شوند این است که آیا هر فرد چاقی می تواند جراحی اسلیو معده انجام دهد؟ در ادامه قصد داریم تا به این سوال پاسخ دهیم.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای اسلیو معده هستند؟

همه افراد گزینه مناسبی برای عمل لاغری نیستند. برای اینکه مشخص شود آیا شما فرد مناسبی برای این عمل هستید یا نه باید توسط متخصص بررسی شوید.

به طور کل افرادی مناسب انجام عمل اسلیو معده هستند که بین 18 تا 65 سال سن دارند و شاخص توده بدنی آنها 35 یا بالاتر از آن باشد که با روش های ساده تری مانند گرفتن انواع رژیم های لاغری و همینطور انجام ورزش موفق به لاغری نشده اند.

لازم به ذکر است که همه افراد با BMI بالای 35 نیز واجد شرایط برای عمل لاغری اسلیو نیستند. افراد مناسب برای عمل جراحی باید مبتلا به بیماری های مرتبط با چاقی مانند دیابت، آپنه خواب، فشار خون بالا، آسم، درد مفاصل و ...  باشند. از آنجایی که این جراحی لاغری یک عمل بدون بازگشت است، باید آمادگی یک سبک زندگی سالم و جدید را داشته باشید.

افرادی که انجام انواع عمل های لاغری مانند عمل اسلیو معده را انتخاب می کنند باید بدانند که فقط انجام عمل برای لاغری کافی نیست و لازم است تا توجه زیادی به تغذیه و رژیم غذایی بعد از اسلیو معده نیز داشته باشند. رعایت کردن این رژیم نقش کلیدی در بهبودی فرد بعد از عمل و جلوگیری از اتفاقات نامطلوب و عوارض احتمالی ناشی از آن دارد.





:: موضوعات مرتبط: اسپانسر , ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: