با اسلیو معده ایمن ترین جراحی لاغری آشنا شوید.
نوشته شده توسط : رعنا

جراحی اسلیو معده راهی ایمن و موثر برای کاهش وزن به شما ارائه می دهد. عمل اسلیو معده نوعی عمل لاغری کم تهاجمی، با درد کمتر و بهبودی سریع است.

در طی چندین سال گذشته نرخ بالای موفقیت عمل اسلیو معده، به طوری بوده که اکثر بیماران بیش از نیمی از اضافه وزن خود را از دست می دهند و آن را برای سال ها حفظ می کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع که آیا واقعا اسلیو معده ایمن ترین راه برای لاغری است؟ آیا پولی که بابت هزینه عمل اسلیو پرداخت می شود ارزش دارد؟ و … بپردازیم.

جراحی اسلیو معده چیست؟

عمل اسلیو معده یکی از جدیدترین و شایع ترین جراحی های چاقی است که به آن گاسترکتومی اسلیو نیز می گویند. در طی این جراحی بهترین جراح اسلیو، حدود 80 درصد معده شما را برمی دارد و کیسه ای به اندازه یک موز باقی می گذارد. در این جراحی تقریباً همیشه از یک دستگاه لاپاراسکوپ کم تهاجمی و برش های کوچک استفاده می شود.

آیا اسلیو معده ایمن است؟

خطرات جراحی اسلیو معده بسیار کمتر از خطرات چاقی و بیماری های مرتبط با آن است. همچنین نسبت به سایر جراحی های چاقی مانند عمل بای پس، باندینگ معده و … میزان عوارض کمتری دارد. اکثر روش‌های اسلیو معده با تکنیک ‌های جراحی کم تهاجمی و به روش لاپاراسکوپی انجام می ‌شوند که به معنای درد کمتر ناشی از برش ‌ها و بهبودی سریع ‌تر است.

بنابراین در صورتی که در انتخاب جراح لاغری خود دقت لازم را داشته باشید خیالتان بابت این موضوع که این عمل بعد از رژیم لاغری اصولی و ورزش، ایمن ترین روش برای لاغری است راحت باشد و همچنین مطمئن باشید که بابت هزینه ای که پرداخت می کنید مزایای بسیار زیادی دریافت می کنید.

تا چند روز باید در بیمارستان بستری شویم؟

جراحی شما حدود یک ساعت طول خواهد کشید. احتمالا یک شب را در بیمارستان سپری خواهید کرد.

اقدامات بعد از عمل اسلیو معده

شما باید بتوانید حدود سه تا چهار ساعت پس از جراحی راه بروید. اکثر بیماران می توانند تقریباً بلافاصله کارهای روزانه مانند دوش گرفتن را از سر بگیرند.

وقتی به خانه می رسید باید بتوانید وعده های غذایی را درست کنید و سایر کارهای کوچک خانه را انجام دهید. می توانید به آرامی فعالیت خود را در چند هفته آینده افزایش دهید.

به توصیه های جراح خود درباره رژیم غذایی و حرکات ورزشی بعد از عمل اسلیو دقت داشته باشید.





:: موضوعات مرتبط: SPONSERED , ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: