لمینت بهتر است یا ایمپلنت؟ پاسخ به یک سوال سخت!
نوشته شده توسط : رعنا

همانطور که می دانید یکی از عواملی که بر روی زیبایی چهره تاثیرگذار است، زیبایی لبخند و دندان ها است. صورتی که لبخند مملو از دندان های افتاده، زرد رنگ یا آسیب دیده باشد با روش هایی مثل لمینت دندان و ایمپلنت دندان می توان طرح لبخند را اصلاح کرد.

در ادامه با ما همراه باشید تا با تفاوت های ایمپلنت و لمینت دندان بیش تر آشنا شوید.

لمینت دندان بهتر است یا ایمپلنت؟

تا چندین سال گذشته تنها راهکار جایگزین کردن دندان های از دست رفته استفاده از دندان مصنوعی بود اما امروزه گزینه های بادوام تر و ماندگارتری روی کار آمده اند. به دلیل اینکه احتمال ترک خوردن و شکستن دندان مصنوعی وجود دارد و تنها در صورت پرداخت هزینه هنگفت می توان دندان مصنوعی سفارشی متناسب با دهان فرد ساخت، بسیاری از افراد مجبور به انتخاب دندان مصنوعی های ارزان قیمت و نامناسب هستند که بر تکلم، جویدن و اعتماد به نفس آنها تاثیر منفی می گذارد.

ایمپلنت دندان

در هنگام انتخاب ایمپلنت یا لمینت دندان ابتدا باید عملکرد هر یک را مورد بررسی قرار دهید. ایمپلنت های دندانی روشی مناسب برای جایگزین کردن دندان های از دسته رفته یا پوسیده شده هستند. ایمپلنت های دندانی علاوه بر برطرف کردن مشکلات زیبایی، مشکلات درمانی مانند تکلم سخت و جویدن نادرست را نیز درمان می کند. همچنین هزینه ایمپلنت دندان بیش تر است.

لمینت دندان

اگر تمایلی به انجام جراحی ندارید و یا اگر می خواهید سریع تر مشکلات دندان های خود را اصلاح کنید لمینت دندان یک گزینه مناسب برای شما می باشد. برخلاف نصب ایمپلنت های دندانی که نیاز به جراحی فک دارد، لمینت های دندانی پوسته های ظریف پرسلین می باشند که به جلوی دندان ها نصب می شوند و به سادگی مشکلاتی مثل تغییر رنگ، ترک خوردگی، لب پر شدگی و دندان های کج و نامرتب را اصلاح می کند.

 





:: موضوعات مرتبط: SPONSERED , ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: