لمینت دندان چه کمکی به اصلاح طرح لبخند می کند؟
نوشته شده توسط : رعنا

همانطور که می دانید زیبایی دندان ها تاثیر زیادی در زیبایی چهره افراد دارد. برای مثال لبخندی که پر از دندان های افتاده و یا زرد رنگ و نامرتب باشد تاثیر بدی بر روی چهره فرد می گذارد. برای درمان این ناهنجاری ها می توان از لمینت دندان استفاده کرد. لمینت دندان نوعی روکش دندانی است که ماندگاری بالایی دارد.

این روش درمانی امروزه بسیار پرطرفدار است و افراد زیادی به دنبال لمینت های دندانی می روند.

اما برای برخی از افراد این سوال پیش می آید که لمینت دندان بهتر است یا ایمپلنت دندان. باید بگوییم که هرکدام کاربردهای متفاوتی دارند که در ادامه درباره آن ها بیش تر صحبت خواهیم کرد.

لمینت بهتر است یا کامپوزیت؟

تا چندین سال گذشته تنها راهکار جایگزین کردن دندان های از دست رفته استفاده از دندان مصنوعی بود اما امروزه گزینه های بادوام تر و ماندگارتری روی کار آمده اند. به دلیل اینکه احتمال ترک خوردن و شکستن دندان مصنوعی وجود دارد و تنها در صورت پرداخت هزینه هنگفت می توان دندان مصنوعی سفارشی متناسب با دهان فرد ساخت، بسیاری از افراد مجبور به انتخاب دندان مصنوعی های ارزان قیمت و نامناسب هستند که بر تکلم، جویدن و اعتماد به نفس آنها تاثیر منفی می گذارد.

چرا باید لمینت دندان را انتخاب کنیم؟

در برخی موارد پیش می آید و مشاهده می کنیم که فرد به دنبال یک روش کم تهاجمی تر می گردد. باید بگوییم که با استفاده از لمینت دندان مجبور به استفاده از هیچ عمل جراحی نیستید. همچنین اگر می خواهید سریع تر مشکلات دندان های خود را اصلاح کنید لمینت دندان یک گزینه مناسب برای شما می باشد. برخلاف نصب ایمپلنت های دندانی که نیاز به جراحی فک دارد، لمینت های دندانی پوسته های ظریف پرسلین می باشند که به جلوی دندان ها نصب می شوند و به سادگی مشکلاتی مثل تغییر رنگ، ترک خوردگی، لب پر شدگی و دندان های کج و نامرتب را اصلاح می کند.

قبل از نصب لمینت دندان به احتمال زیاد نیاز باشد تا کمی مینای دندان شما تراشیده شود. این کار باعث می شود که فضای کافی برای نصب لمینت ها ایجاد شود و ظاهر طبیعی تری داشته باشد. در مرحله بعدی، دندانپزشک از دندان های شما قالب گیری می کند و سپس به لابراتوار دندانپزشکی ارسال می کند.





:: موضوعات مرتبط: SPONSERED , ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: