سریع ترین راه لاغری شکم و پهلو
نوشته شده توسط : رعنا

چاقی شکم و پهلو و آب کردن چربی های شکم و پهلو یکی از مشکلاتی است که بیشتر افراد جامعه با آن درگیر هستند، شکم و پهلو همیشه اولین نقاطی از بدن هستند که چربی ها در آنجا جمع می شوند و آخرین جایی از بدن هستند که لاغری می شوند. افرادی که قصد دارند خود را لاغری کنند، می توانند با خواندن این مقاله سریع ترین راه لاغری شکم و پهلو را پیدا کنند و با انجام آن به راحتی وزن خود را کاهش دهند.

عوارض چاقی در شکم و پهلو

تناسب اندام زمانی اتقاق می افتد که چربی ها به طور هماهنگ در تمام بدن پخش شوند و در یک نقطه متمرکز نشوند. در این میان در بسیاری از افراد بیشتر این چربی ها در ناحیه شکم و پهلو ها تجمع می یابند.

بیشتر اندام های بدن و سیستم گوارشی در ناحیه شکم قرار دارند. زمانی که چربی در اطراف سیستم گوارشی و اندام های داخلی تجمع باید باعث اختلال در عملکرد طبیعی آن ها می‌شود. سلامت سیستم گوارش مانند معده، روده و کبد تحت تاثیر چربی های شکمی قرار می‌گیرد.

بنابراین برای جلوگیری از به خطر افتادن اندام های داخلی بدن باید چربی های این ناحیه را با انواع راه های لاغری شکم و پهلو از بین برد.

بیشتر بدانید: هزینه عمل اسلیو معده چقدر است؟

سریع ترین راه های لاغری شکم و پهلو

برای یافتن سریع ترین راه لاغری شکم و پهلو باید همه راه های لاغری را بررسی کرد و در بین آن بهترین روش را انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: با ورزش بعد از عمل لاغری بیشتر آشنا شوید.

انجام ورزش لاغری شکم و پهلو

برای لاغری می توان در کنار یک برنامه غذایی مناسب از ورزش های هوازی و مقاومتی استفاده کرد تا به راحتی چربی های شکم و پهلو آب شوند.

ورزش های هوازی باعث چربی سوزی می شوند، اگر این ورزش ها را با ورزش های مقاومتی به صورت ترکیبی انجام شوند، می تواند سریع ترین راه لاغری شکم و پهلو باشد و نتیجه بهتری دارد.

 ورزش های هوازی شامل پیاده روی، دوچرخه سواری، دویدن، شنا کردن، طناب زدن، کوهنوردی … هستند. وزنه و دمبل زدن، شنا سوئدی، بارفیکس، اسکات با وزن بدن، درازنشست، پلانک از جمله ورزش های مقاومتی هستند.

منبع: https://www.dr-abdo.ir/





:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: