سریع ترین راه لاغری شکم و پهلو چیست؟
نوشته شده توسط : رعنا

چاقی به 2 حالت کلی چاق موضعی که در آن بخش هایی از بدن چاق هستند و همینطور چاقی یکنواخت کل بدن تقسیم بندی می شود. چاقی موضعی بیشتر در قسمت شکم و پهلوی افراد دیده می شود که همین باعث شده است تا افراد همواره به دنبال سریع ترین راه لاغری شکم و پهلو باشند تا این مشکل موضعی خود را حل کنند.

دلیل چاقی شکم و پهلوی افراد مختلف

چاقی زمانی که اتفاق میفتد که کالری دریافتی بدن ما بیشتر از حد نیاز بدن و درواقع بیشتر از میزانی که می سوزانیم باشد. این کالری اضافی در بدن به صورت چربی در بخش های مختلف بدت ذخیره می شود اما محل تجمع بیشتر این چربی ها ناحیه شکم و پهلو است.

به همین دلیل است که اکثر افراد نسبت به جثه خود شکم بزرگی دارند که این موضوع علاوه بر هم زدن تناسب اندام می تواند عوارضی را هم برای سلامتی در پی داشته باشد. ورزش نکردن یکی از مهم ترین عواملی است که باعث سوزانده نشدن کالری دریافتی از مواد غذایی مختلف می شود که در نهایت منجر به چاقی در نواحی مختلف بدن می شود.

دلیل خطرناک بودن چاقی شکم چیست؟

مهم ترین ارگان های بدن که زندگی بدون آنان تقریبا ممکن نیست، در قسمت حفره شکمی قرار دارند. به طور مثال زمانی که چربی در اطراف دستگاه گوارش قرار می گیرد، عملکرد آن را دچار اختلال می کند. در واقع بدترین نوع چربی، چربی شکم و پهلو است که حتی سلامت معده، روده، کبد و کلا دستگاه گوارش را به خطر می اندازد.

سریع ترین راه لاغری شکم و پهلو کدام است؟

افراد بسیاری به دنبال انواع روش های لاغری سریع مانند عمل های جراحی مختلف و همینطور رژیم های لاغری سریع هستند که متخصصین به هیچ عنوان این نوع از رژیم ها را تایید نمی کنند. تعدادی عمل لاغری که به عنوان سریع ترین راه لاغری شکم و پهلو شناخته شده اند نیز برای این منظور استفاده می شوند اما مورد تایید پزشکان نیستند.

به عنوان مثال روش های پزشکی مثل لیپولیز تزریقی، کرایولیپولیز، لیزر لیپولیز و ... جزء روش های سریع لاغری شکم و پهلو شناخته شده اند که تقریبا استفاده از آنها بدون ضرر است و افراد می توانند از آن به عنوان راه فراری از چاقی استفاده کنند. اما روش هایی مانند پیکرتراشی، ابدومینوپلاستی، لیپوساکشن و ... هم وجود دارند که به دلیل تهاجمی و خطرناک بودن آنها، چندان توصیه نمی شوند.





:: موضوعات مرتبط: اسپانسر , ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: