معرفی کامل هیوندای توسان 2021
نوشته شده توسط : رعنا

توسان از بهترین محصولات تولید شده کمپانی هیوندای است. این کراس اوور سایز کوچک با قرارگیری قیمتی در جایگاهی پایین ‌تر از ix55 و سانتافه، به اقتصادی‌ ترین محصول هیوندای در کلاس کراس اوور بدل شد. هیوندای توسان 2021 به طور کامل مورد باز طراحی قرار گرفته است اما شباهت هایی نیز با محصولات جدید پژو سیتروئن شامل پژو 2008 دارد.

طراحی ظاهری هیوندای توسان 2021

طراحی این خودرو به صورت تهاجمی با حجم پردازی های زاویه دار هندسی و بوده و سرشار از خطوط تیز است. با نگاه به بخش جلویی ماشین متوجه می شویم که این خودرو یک جلو پنجره بزرگتر دارد و طراحی  آن به نوعی مانند الماس است.

در نمای کنار ماشین یک نوار کرومی داریم که در نزدیکی آینه های جلو شروع می شود و به موازات سقف ماشین تا ستون پیشین ماشین امتداد پیدا کرده است. علاوه بر این نوار کرومی، در زاویه جانبی این خودرو رینگ های 19 اینچی وجود دارد که نامتقارن است. همچنین در نمای جانبی خودرو یکی از شاخص ‌ترین بخش‌ها طرح چند ضلعی قوس گلگیرهاست که بر خلاف معمول دیگر حالت کمانی شکل مدل های قبلی را ندارد.

در پشت ماشین نیز تغییرات قابل توجهی اتفاق افتاده است که مربوط به چراغ های ای ای دی است در کنار طراحی فوق العاده ای که دارد، یک نمای زیبای مینیمال نیز به خودرو می دهد. این چراغ ها به کمک یک نوار نوری به هم متصل شده و نمای پشت ماشین را زیباتر نشان می دهند. برف پاک کن های پشت خودرو نیز به صورت مخفی طراحی شده اند.

مشخصات فنی توسان 2021

هیوندای توسان 2021 در حالت استاندارد یک موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری دارد که قدرت آن 187 اسب بخار و 247 نیوتن متر است. گیربکس این خودرو اتوماتیک و 8 سرعته است. همچنین یک پیشرانه توربوشارژ ۱.۶ لیتری ویژه مدل‌ های هیبریدی نیز در این خودرو نظر گرفته شده است.

طراحی داخل کابین هیوندای توسان 2021

برخلاف نمای بیرونی این خودرو که خطوط تیز و نمای خشنی دارد، بخش داخلی آن قوس های ملایم با خطوط نرم و روانی دارد. بخش میانی داشبورد ماشین یک حالت آبشار مانند دارد که در اطراف آن یک صفحه نمایش 10.25 اینچی لمسی است. در این خودرو از سیستم نورپردازی با ۶۴ رنگ مختلف و ۱۰ مرحله شدت نور نیز استفاده شده است که باعث زیبایی هرچه تمام تر کابین داخل خودرو شده است.

پشت فرمان توسان 2021 نیز یک نمایشگر دیجیتال قرار داده شده است که اطلاعات موردنیاز راننده را در اختیارش قرار می دهد. برای خرید لوازم یدکی هیوندای بهتر است به نمایندگی های رسمی این کمپانی مراجعه فرمائید.





:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: