مزایای جراحی لاغری را بشناسید.
نوشته شده توسط : رعنا

میزان شاخص توده بدنی از 35 و یا 40 که گذشت، جراحی لاغری در کنار رژیم های غذایی و روتین های ورزشی به یکی از جدی ترین گزینه ها برای کاهش وزن تبدیل می شود! با کمک جراحی لاغری است که برخی از کشنده ترین عادت های غذایی اصلاح و شرّ بعضی از بیماری ها برای همیشه از سر کم می شوند.

همه چیز درباره مزایا جراحی لاغری

وقتی جراحی لاغری انجام می دهید، در واقع با یک تیر، ده نشان زده اید، نه فقط به زندگی تان سر و سامانی داده اید و از زیر بار برخی از بیماری ها سالم بیرون آمدید بلکه از همه مهم تر، مرگ را چند روزی به تاخیر انداخته اید و زمان بیشتری برای زندگی کردن خریده اید. این همه از مهم ترین مزایای جراحی لاغری اند. در ادامه چند مورد از فواید جراحی لاغری را مرور خواهید کرد:

بهبود کیفیت زندگی

تحقیقات نشان می دهد که زنانی با شاخص توده بدنی 40 بیشتر از زنان با شاخص توده بدنی استاندارد در خطر افسردگی قرار دارند. و این فقط به زنان محدود نمی شود. همه افراد چاق، فارغ از جنسیت شان، از خستگی های دائمی می نالند. لابد دیده اید: آن ها معمولا در حرکاتشان با محدودیت های زیادی رو به رو می شوند و دائما یک جایی از بدنشان درد می کند! تازه این گرفتاری ها به حوزه فردی آدم ها بر می گردد.

درمان دیابت ملیتوس (دیابت نوع دوم)

90% از کسانی که به دیابت نوع دوم مبتلا اند، از چاقی رنج می برند. بهتر بگوییم: چاقی یکی از اصلی ترین عوامل ابتلا به دیابت نوع دوم است. نتایج مطالعات درباره دیابت نوع دوم می گوید خطر این بیماری در زنان چاق تقریبا 93 برابر و در مردان چاق 42 برابر است. این اطلاعات وقتی بغرنج می شوند که می فهمیم دیابت خود ممکن است گرفتاری های بسیاری از جمله نابینایی، قطع دست و پا، بیماری کلیوی، سکته مغزی و افزایش خطر بیماری قلبی را به همراه بیاورد. جراحی لاغری اسلیو و یا جراحی لاغری بای پس معده راه حل موثری برای اختلال در فرایند پیشرفت دیابت نوع دوم، به وسیله کنترل متابولیسم بدن، است. بنابراین دیگر مزیت جراحی لاغری درمان دیابت میلتوس است.

منبع: https://www.jarahilaqari.ir/





:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: