جراحی بینی گوشتی
نوشته شده توسط : رعنا

جراحی بینی گوشتی و استخوانی یکی از هزاران عمل جراحی بینی است که برای زیبایی و برطرف کردن مشکلات انجام می شود. حال سوال اینجاست که علت محبوبیت چنین جراحی ها مانند عمل بینی گوشتی در چیست؟

تمام انسان ها در سراسر دنیا نیاز به زیباتر دیده شدن دارند و برای این منظور فعالیت های متفاوتی را انجام می دهند. یکی از اقداماتی که برای زیبا شدن انجام می شود انجام انواع جراحی ها و عمل های زیبایی مانند جراحی بینی گوشتی و استخوانی است. صورت افراد به دلیل اینکه در معرض دید قرار می گیرد و می تواند در برقراری ارتباط بین افراد تاثیر گذار باشد بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. از این رو افراد با انجام عمل های زیبایی روی صورت می توانند اعتماد به نفس خود را بالا ببرند. بینی عضوی از صورت است که در مرکز آن قرار می گیرد و می تواند تعادل بین تمام اعضاء صورت را برقرار کند. این تعادل گاهی با انحرافات بینی، قوس و برآمدگی روی بینی و بزرگی سایز آن برهم می خورد و افراد به دنبال تغییر آن هستند. عمل بینی گوشتی و استخوانی به منظور کوچک کردن سایز بینی و ایجاد تقارن بین همه اعضاء صورت انجام می شود.

بیشتر بخوانید: هزینه عمل جراحی بینی

روش جراحی بینی

پوست بینی یکی از اجزای بسیار مهم بینی می باشد که ساختمان و استخوان بینی را می پوشاند و تعیین کننده اصلی نوع  بینی گوشتی است.

جراحی بینی به روش باز و جراحی بینی به روش بسته دو روشی است که برای دسترسی به ساختار زیرین پوست بینی استفاده می شود. مناسب ترین روش برای جراحی بینی های گوشتی جراحی بینی به روش باز است به این خاطر که دسترسی و تسلط جراح بینی روی استخوان و ساختار کلی بینی به خصوص نوک بینی بیشتر است.

بیشتر بخوانید: هزینه فیلر بینی

بافت و غضروف بینی های گوشتی ضعیف است و با تقویت غضروف انجام می شود تا نتیجه عمل بینی استخوانی نیز مانند بینی های گوشتی در دراز مدت نیز مطلوب واقع شود.

منبع: https://www.drmattab.ir/





:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: