چگونگی لاغری موضعی با دستگاه
نوشته شده توسط : رعنا

درباره لاغری موضعی حرف و حدیث زیاد است: یک عده آن را بهترین روش برای لاغری می دانند و عده ای دیگر معتقدند این سبک از لاغری به هیچ وجه توجیه علمی ندارد و اصلا کار نمی کند. در این میان افراد مبتلا به چاقی حیران اند که بالاخره آیا می توانند با کمک چند دستگاه چربی نقطه ای از نقاط بدنشان را آب کنند و یا اگر نه، چطور می شود از دست این چربی ها خلاص شد؟! در این مقاله خواهیم گفت که آیا لاغری موضعی به درد می خورد یا نه!

بیشتر بدانید: یبوست بعد از عمل اسلیو معده

اطلاعات لازم درباره لاغری موضعی

می دانید چربی ها در نقاط مختلف بدن یک جور تقسیم نشده اند. یعنی این طور نیست که بگوییم ران های پا همان قدر چربی دارند که قفسه سینه از چربی ها انباشته است. به طور طبیعی همیشه یک جای بدن از جای دیگر چربی بیشتری دارد.مثلا همیشه چربی ها در ران و شکم و پهلو بیشتر از چربی انباشته شده در، ساق پا است. به خاطر همین خیلی پیش می آید که یک جای بدن از دیگر جاها چاق تر شود. به این می گویند: چاقی موضعی!

حال یک سری متخصص لاغری در برابر چاقی موضعی، اصطلاح لاغری موضعی را مطرح می کنند. این یکی از روش های نوین برای لاغری در نواحی خاص بدن محسوب می شود.

فرض کنید از ناحیه شکم و یا باسن چاق شده اید و می خواهید آن ناحیه را لاغر کنید. به پزشک مراجعه می کنید. پزشک ممکن است به شما بگوید که بهتر است به وسیله حرارت از وزن تان کم کنید و یا شاید لیزرها گزینه مناسب تری برای شما باشند. این ها همه از جمله روش های لاغری موضعی به شما می روند. در ادامه به انواع این روش ها خواهیم پرداخت. 

بیشتر بخوانید: روش های لاغری شکم و پهلو

آیا روش موضعی در کاهش وزن موثر است؟

برخی حرف هایی نظیر لاغری موضعی شکم ، لاغری موضعی پهلو و مچ پا را بیهوده می دانند. آن ها می گویند چربی سوزی موضعی غیرممکن است و تنها از راه یک برنامه ورزشی منظم و رژیم غذایی می توان به کاهش وزن دست پیدا کرد.

منبع: https://www.jarahilaqari.ir/





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: