عمل جراحی بینی را به طور کامل بشناسید
نوشته شده توسط : رعنا

عمل جراحی بینی از جمله مهم ترین جراحی های زیبایی است که این روزها شاهد افزایش تقاضا برای انجام این جراحی زیبایی از سوی آمار قابل توجهی از افراد هستیم. بسیاری از افراد پیش از آنکه برای این جراحی اقدام کنند دائما از پزشکان مختلف و یا کسانی که تحت این جراحی قرار گرفتند پرسش هایی را مطرح می کنند.

بیشتر بدانید: عوارض فیلر چانه چیست؟

چرا جراحی بینی؟

بینی یکی از اعضاء اصلی صورت است که در زیبایی و جذابیت بسیار تاثیرگذار است. آن هم به دلیل این است که بینی در مرکز صورت و مرکز توجه قرار می گیرد. این زیبایی میتواند از نظر هر شخصی متفاوت به نظر برسد. بینی های انحراف دار، گوشتی و بزرگ جزئی از ایراداتی است که امروزه بسیار مطرح میشود. موثرترین راه برای رهایی از این مشکلات انجام جراحی بینی یا عمل بینی می باشد.

عمل بینی یا رینوپلاستی یکی از عمل های زیبایی پرطرفدار در دنیا است، که به منظور زیبا سازی بینی و رفع ایرادات آن صورت میگیرد. تعداد زیادی از افرادی که جراحی بینی انجام میدهند صرفا به دلیل زیباتر شدن آن این کار را انجام میدهند.

عمل بینی میتواند انحراف، پولیپ، شکستگی، کج بودن و سپتوم بینی را درمان کند. تعداد افرادی که روزانه به عمل بینی نیاز پیدا میکنند رو به افزایش است. یکی از دلایل آن نه به خاطر بیماریها مربوط به بینی، بلکه بیشتر به دلیل افزایش ضریب نفوذ اعمال زیبایی در بین افراد است.

بیشتر بخوانید: فیشیال صورت چیست؟

بهترین جراح بینی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

  1. تبحر و تخصص کافی در جراحی بینی داشته باشد
  2. علاوه بر تخصص جراح بینی باید هنر کافی برای جراحی بینی داشته باشد
  3. داشتن سابقه خوب در جراحی بینی
  4. رضایتمندی کامل بیماران او پس از جراحی

انواع عمل بینی

تناسب بینی با سایر اجزا صورت همچون فاصله بینی با لب ها ، ارتفاع بینی ، طول بینی  و غیره ؛ از استانداردها و مشخصه زیبایی برخوردار است که می تواند با جراحی زیبایی بینی ، جذابیت بیشتری به چهره شخص ببخشد.

جراحی بینی انواع مختلفی دارد که به جراحی بینی استخوانی ، جراحی بینی گوشتی تقسیم می شود.

جراح بینی متبحر ، باید بتواند جراحی بینی های گوشتی و بینی های استخوانی را بدون بروز مشکلات تنفسی بعد از جراحی ، برگشت پذیری و مشکلات ناشی از عوارض یک جراحی بینی نادرست ، با نتیجه ای کاملا چشمگیر و مثبت انجام دهد.

لازم به ذکر است که چنانچه فرد دچار شکستگی بینی ، پولیپ بینی ، انحراف بینی و مواردی از این دست باشد ؛ می تواند همزمان با جراحی زیبایی بینی این موارد را نیز برطرف نماید.

منبع: https://www.drmattab.ir/





:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: