کیا اسپورتیج: بررسی کیا اسپورتیج 2020
نوشته شده توسط : رعنا

شرکت کیا موتورز از قدیمی ترین شرکت های خودرو ساز کره جنوبی است که در سال 1994 فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت توانسته است که بعد از گذشت شش دهه عنوان اولین صادرکننده اتومبیل از کره را از آن خود کند. کیا موتورز در سال 1998 توسط شرکت خودرو سازی هیوندای خریداری شد و امروزه به ‌عنوان زیرمجموعه ‌ای از گروه خودروسازی هیوندای موتور شناخته می شود.

کیا اسپورتیج

کیا اسپورتیج از سال 1998 تاکنون نمونه ها و مدل های مختلفی تولید کرده است. اسپورتیج در 4 نسل تولید و به بازارهای جهانی عرضه شده است. یکی از خوش فرم ترین و راحت ترین خودرو های تولید شده در سال 2020 برای سرنشینان کیا اسپورتیج مدل 2020 است. در عین حالی که این خودرو قیمت بالایی دارد اما خریداران زیادی را به خود جذب کرده است.

کیا اسپورتیج 2020

در ادامه به معرفی و بررسی برخی ویژگی های این خودروی شاسی بلند می پردازیم:

صندلی ها

صندلی های کیا اسپورتیج 2020 برای 5 نفر تعبیه شده است. صندلی های جلوی این خودرو قابلیت گرم شدن دارند و قابل تنظیم هستند. هر دو ردیف از صندلی ها به اندازه کافی فضا برای پاها و سر دارند که راحتی سرنشنیان را به شدت بالا می برد.

نمای دلخلی خودرو

داخل این ماشین واقعا لاکچری و لوکس است زیرا مواد به کار رفته در آن همگی پریمیوم بوده و ترکیب چرم و کروم زیبایی دو چندانی به نمای داخلی آن بخشیده است.

صندوق عقب

کیا اسپورتیج 2020 دارای 30.7 فوت مکعب فضای صندوق عقب و 60.1 فوت مکعب روی بخش تاشو است. هر دو فضای باربری از نظر ابعاد کمتر از رقبای خود هستند.

مشخصات فنی اسپورتیج 2020

این خودرو از یک موتور 2.4 لیتری و 4 سیلندر با قدرت 181 سب بخار بهره مند است. برای انتقال سرعت ماشین نیز یک جعبه دنده 6 سرعته البته اتوماتیک برای این خودرو در نظر گرفته شده است. لوازم یدکی و قطعات خودرو محصولاتی هستند که تقاضای بالایی برای خرید آنها وجود دارد. همین امر سبب شده است که بازارهای زیادی مانند نمایندگی های فروش قطعات کیا، بستر های اینترنتی و ... برای فروش آنها وجود داشته باشد.

وضعیت ایمنی

مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه در 5 تست تصادف، رتبه برتر کیفیت را به کیا اسپورتیج مدل 2020 داده است. این خودرو دارای مانیتور هشدار دهنده، سیستم نگهدارنده لاین حرکت، سیستم هشدار خروج از لاین و همینطور هشدار و ترمز قبل از برخورد با عابر پیاده می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: