بهترین و ایمن ترین جراحی لاغری کدام است؟
نوشته شده توسط : رعنا

افراد زیادی از عمل های جراحی لاغری می ترسند. باید بگوییم که نگران نباشید. جراحی لاغری با ریسک 0.1 درصد، یکی از کم خطرترین جراحی‌های جهان است، حالا از هر سبک و سیاق، فرقی ندارد. اما از میان عمل اسلیو و یا بای پس معده، لاغری لیزر و یا بالون معده کدامیک ایمن ترین جراحی لاغری اند؟ شاید همه و هیچ‌کدام!

ایمن ترین جراحی لاغری لاپاراسکوپی است.

فرض بگیرید خانم همسایه، که البته وضعیتی مشابه با وضعیت شما دارد، همین چند روز پیش تن به عمل جراحی داده است و حالا حسابی با دُمبش گردو می‌شکند. آیا لزوما عملی که او تجربه کرده است، به کار شما هم می‌آید؟ پاسخ روشن است: خیر!  ایمن ترین جراحی لاغری ، یکی از انواع عمل‌هاست که با شرایط جسمانی شما سازگاری دارد.

بیشتر بخوانید: چگونه می توان از افتادگی پوست بعد از عمل اسلیو جلوگیری کرد؟

پزشکان معمولا بعد از معاینات و آزمایشات اولیه شما را از حال و روز جسمانی‌تان آگاه می‌کنند و ایمن ترین جراحی لاغری را پیش پای‌تان می‌گذارند. این عمل‌ها معمولا از جمله عمل‌های کم‌تر تهاجمی‌اند، عمل‌هایی که کم‌تر با تیغ و کارد سر و کار دارند و قرار نیست پزشکان هنگام جراحی بدن‌ شما را کاملا باز کنند. به این روش در اصطلاح پزشکی بهش می‌گویند لاپاراسکوپی.

انواع جراحی لاغری لاپاراسکوپی

شاید شما هم اسامی این جراحی لاغری را در انواع جراحی های زنان و زایمان شنیده باشید. اما باید بگوییم که امروزه بیش تر از نیمی از عمل های لاغری با استفاده از این روش انجام می شود. . لاپاراسکوپی نه یکی از انواع جراحی لاغری بلکه یکی از روش‌های جراحی‌ست که خود اشکال جورواجوری دارد و پزشک آن را با در نظر آوردن نتایج معاینات و آزمایشات اولیه برای هر یک از بیماران تجویز می‌کند.

اسلیو معده چیست؟

اسلیو معده روش مناسبی برای مقابله با حجیم‌خواری و البته چاقی مفرط است. در این ایمن ترین جراحی لاغری جراح با چند بُرش کوچک لاپاراسکوپ را در بدن کار می‌گذارد و حجم معده را قدرِ یک آستین کوچک می‌کند. اما این همه ماجرا نیست.

افرادی که از این عمل می ترسند می توانند از تجربه کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند استفاده کنند. و همجنین با عوارض عمل اسلیو معده آشنا بشوند.

منبع: https://www.jarahilaqari.ir/





:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: