عمل جراحی زیبایی بینی استخوانی
نوشته شده توسط : رعنا

افرادی که قصد انجام جراحی زیباییی بینی دارند معمولا سوال های زیادی ذهنشان را درگیر می کند. یکی از سوال هایی که ذهن متقاضیان را درگیر می کند شناخت نوع بینیشان است. در ادامه قصد داریم همه چیز در مورد عمل بینی استخوانی را بررسی کنیم.

بررسی ساختار بینی استخوانی

در کل افراد در جامعه بینی ها را به دو دسته استخوانی و گوشتی تقسیم می کنند. بینی هایی که غضروف و استخوان محکمی داشته باشند در دسته بینی استخوانی قرار می گیرند. در بینی استخوانی معمولا یک برآمدگی یا غوز روی بینی وجود دارد. همچنین در این بینی ها معمولا پوست بینی نازک تر از بینی گوشتی است. برخی بینی ها از ترکیب استخوان و غضروف تشکیل شده است که به آن ها بینی نیمه استخوانی یا غضروفی نیز گفته می شود.

عمل بینی استخوانی چگونه انجام می شود؟

در روند جراحی بینی استخوانی حتما باید بینی برش خورده تا پزشک به نواحی استخوانی دسترسی کاملی پیدا کند. زمانی که برش روی سطح پوست انجام شد پزشک به راحتی می تواند استخوان اضافی روی بینی را برداشته سپس کناره های بینی را به هم نزدیک کرده سپس بخیه بزند.

این نکته حائز اهمیت است که جراحی بینی فقط با ایجاد برش و انجام تغییرات استئوتومی برای رفع ایرادات بینی انجام می گیرد.

بنابراین باید به افرادی که می خواهند عمل بینی طبیعی داشته باشند یا در مواردی می خواهند جراحی بینی استخوانی بدون عمل انجام دهند و حتی گاها در سایت های اینترنتی عمل بینی استخوانی توسط لیزر را مشاهده نموده اند متذکر شد که اصلاح بینی استخوانی به کمک انجام عمل جراحی بینی امکان پذیر است.

جهت رسیدن به نتایج مطلوب، حفظ عملکرد تنفسی و به حداقل رساندن عوارض جراحی بینی، عمل بینی باید توسط بهترین جراح بینی انجام پذیرد.

جراحی بینی استخوانی مشکلاتی نظیر انحراف تیغه بینی ، کجی بینی ، پولیپ بینی ، شکستگی بینی و غیره را درمان و رفع می نماید.

منبع: https://www.drmattab.ir/





:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: