معرفی بهترین خودروهای بین 700 میلیون تا 1 میلیارد
نوشته شده توسط : رعنا

متاسفانه به دلیل شرایط موجود در جامعه، قیمت خودروها همگی نسبت به چند سال پیش و حتی چند ماه پیش خود حدودا 3 برابر شده است. به این دلیل نمی توان در بازه قیمتی 700 میلیون تا یک میلیارد به دنبال ماشین لوکس و با کیفیت بالا بود، اما در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین خودرو ها در این بازه قیمتی بپردازیم.

کیا اپتیما 2015

خودروهای تولید شده در خودرو سازی کیا به عنوان یکی از پرطرفدارترین خودروهای خارجی در ایران شناخته شده اند. کیا اپتیما 2015 جزء بهترین خودروهای بین 700 میلیون تا 1 میلیارد است، البته مدل 2017 این خودرو از جذابیت بیشتری برخوردار است اما بازه قیمتی آن بالاتر از میزان مورد نظر ما است.

کیا اپتیما 2015 نسخه فیس لیفت مدل 2014 این خودرو می باشد که به آن اپتیما TF نیوفیس هم گفته می شود. امکانات بالای این خودروی کیا مانند سایر تولیدات این کمپانی بسیار زبان زد است. این خودرو دارای یک موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر MPI است با حداکثر قدرت 178 اسب بخار و گشتاور 229 نیوتن متر.

هیوندای اکسنت

یکی از بهترین خودروهای بین 700 میلیون تا 1 میلیارد هیوندای اکسنت است که جزء ارزان ترین خودروهای خارجی در دنیا است. لازم به ذکر است که هیوندای جزء بهترین برندهای خودروی جهانی است و تولیدات این کمپانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

هیوندای i20

شرکت خودرو سازی هیوندای خودروهای بسیار متنوعی تولید کرده است که یکی از ارزان ترین آنها مدل i20 است که بیشتر طرفداران آن کشورهای آسیای شرقی و اروپا هستند. موتور این خودرو 1400 سی سی با 100 اسب بخار قدرت است. در نمایندگی های اصل کمپانی هیوندای در ایران می توان قطعات هیوندای اصل را برای خودروی خود تهیه کرد.

پژو 2008

تنها خودروی شاسی بلند یا کراس اور تولید شده در کمپانی پژو در ایران، پژو 2008 است. این مدل پژو موجود در ایران نسخه فیس لیفت مدل 2013 است که در سال 2016 مجدد باز طراحی شد. این خودوری شاسی بلند، از ماشین های با ارزش مونتاژ شده داخلی محسوب می شود که کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

ظاهر این خودرو بسیار جذاب است و امکانات نسبتا خوبی دارد اما نداشتن سانروف یکی از معایب این خودروی شاسی بلند است. موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر توربو شارژ EP6 قادر به تولید 163 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن متر گشتاور است. از این خودرو جزو خودروهای کم مصرف به حساب می آید و سواری نرمی دارد اما متاسفانه خدمات پس از فروش خوبی ندارد.





:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: