بهترین روش کاشت ابرو
نوشته شده توسط : رعنا

کاشت ابرو در حال حاضر تنها راه درمان ریزش ابرو و رویش مجدد آن می باشد. روش کلی این پیوند که در اکثر مراکز کاشت ابرو به کار می رود، استفاده و برداشت موهای پشت سر یا گوش و قرار دادن و کاشت در قسمت های خالی ابرو می باشد.

این پیوند با توجه به قدمت ان در ایران و جهان، روش های مختلفی دارد که در یک دسته بندی می توان آن را به دو گروه سنتی و نوین تقسیم نمود. طبعا هزینه کاشت ابرو در این روش ها متفاوت است و یکی از عوامل موثر بر انتخاب روش کاشت برای اکثرافراد می باشد. در کنار بحث هزینه استفاده از روش های بی خطر کاشت ابرو نیز اهمیت دارد.

روش های کاشت ابرو

همانگونه که گفته شد، کاشت ابرو روش های مختلفی دارد. این روش ها با توجه به گسترش علم و فناوری امروزه همگی جزو روش های بی خطر می باشند. در مراکز کاشت ابرو عمدتا دو روش اصلی که سایر روش ها از آن سرچشمه می گیرد، مورد استفاده قرار می گیرد و در حقیقت سایر روش ها مبتنی بر روش FUE و FUT می باشد.

از بین این دو روش، FUE مدرن تر است و معمولا زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که بخواهند از موهای نازکتر فرد جهت پیوند استفاده نمایند. ابروهایی که با این متد کاشته می شوند هرگز ریزش نخواهند داشت و همیشگی می باشند. در این روش ابروها تا یکسال رشد می نمایند که در این مدت ممکن است نیاز به اصلاح ابرو باشد و پس از آن ابرو در موقعیتی که کاشته شده، تثبیت می شود.

عمدتا در این روش از موهای نازک پشت گردن جهت پیوند استفاده می شود و در صورت مراجعه به فرد متخصص و انجام دقیق عمل ترمیم و قرار داشتن ابرو در جهت و زاویه مناسب به هیچ وجه ابرو شکل مصنوعی به خود نمی گیرد. از بارزترین ویژگی های این روش آن است که به درمان مراقبتی نیازی ندارد. اما در روش FUT فولیکول های تکی از پشت سر استخراج و چیده می شوند.

روش های اختصاصی کاشت ابرو در طب هیر

یکی از عواملی که در زیبایی کاشت ابرو تاثیرگذار است، مراجعه به مراکز معتبر کاشت ابرو می باشد. امروزه موسسات و کلینیک های بسیاری هستند که در زمینه زیبایی فعالیت می نمایند. برخی از این مراکز به طور اختصاصی روی پیوند مو و ابرو کار می کنند.

کلینیک کاشت موی طب هیر یکی از این مراکز است که تمرکز اصلی خود را روی استفاده از روش های نوین کاشت مو و پیوند ابرو و تقویت آنها گذاشته است. این مرکز با سال ها سابقه در زمینه پوست، مو و زیبایی مجموعه از بهترین متخصصین را گردهم آورده است تا از بین روش های متداول پیوند مو و ابرو بهترین روش را به مراجعین خود معرفی نموده و بالاترین کیفیت خدمات درمانی را ارائه نماید.

در این کلینیک بنا به صلاحدید پزشک و یا متخصص کاشت مو خوب  با توجه به وضعیت مراجع یکی از روش های  متداول FUT، SUT و FIT استفاده می شود.





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 902
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: