عوارض و شایعات عمل اسلیو معده
نوشته شده توسط : رعنا

معمولا افرادی که دچار چاقی بیش از حد هستند با راهکارهای ساده مثل ورزش و رژیم لاغری نمی توانند وزن خود را کم کنند و تصمیم به انجام  عمل لاغری  مانند عمل اسلیو معده می گیرند.

 اما درباره این جراحی لاغری شایعاتی اعم از اینکه جراحی اسلیو جان شما را به خطر می اندازد! احتمال بازگشت وزن پس از عمل اسلیو معده بسیار بالا است، با عمل اسلیو مواد مغذی مورد نیاز به بدن نمی رسد، زخم های ایجاد شده پس از این عمل لاغری از بین نمی رود، خطر مرگ در کمین افرادی است که جراحی اسلیو معده انجام داده اند و ... وجود دارد که افراد را برای انجام جراحی لاغری دچار شک و تردید می کند؛ به همین دلیل ما قصد داریم طبق مطالعات علمی انجام شده صحت و سقم این شایعات را بررسی کنید.

با جراحی اسلیو جان شما به خطر می افتد!

اینکه انجام انواع جراحی ها خطرات و عوارض خاص خود را دارند بر هیچ کسی پوشیده نیست؛ که عمل اسلیو هم از این قاعده مستثنی نیست. اما این عمل در مقایسه با جراحی های قدیمی تر مانند بالون معده ایمن تر و کم تهاجمی تر هستند.

عمل  اسلیو معده  یکی از جدیدترین روش های جراحی لاغری است که به روش لاپاراسکوپی انجام می شود. طبق مطالعات انجام شده انجام جراحی لاغری با روش لاپاراسکوپی با حداقل تهاجم و خطر همراه است، همچنین بهبودی نیز بسیار سریع رخ می دهد؛ با این تفاسیر جراحی اسلیو یکی از ایمن ترین روش های جراحی لاغری است.

عمل اسلیو معده تاثیری در کاهش وزن ندارد

پزشکان در مراحل اولیه چاقی رژیم لاغری و انجام تمرینات ورزشی را به افراد پیشنهاد می کنند اما در صورتی که در هنگام  محاسبه bmi  شاخص توده بدنی فرد بیشتر از 35 باشد و با روش های معمول موفق به کاهش وزن نشده است؛ تنها راه ایمنی که برای درمان چاقی وجود دارد انجام عمل لاغری اسلیو معده است.





:: موضوعات مرتبط: SPONSERED , ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: