بهترین روش های مراقبت از ارتودنسی دندان
نوشته شده توسط : رعنا

 افراد زیادی هستند که برای درمان ناهنجاری های دندانی خود به سراغ ارتودنسی دندان می روند.ارتودنسی دندان یک درمان طولانی مدت است که در طی آن باید به رعایت بهداشت دهان و دندان خود اهمیت خاصی بدهید. البته دگفتنی است که رعایت بهداشت دهان و دندان همیشه مهم است و افراد مختلف مجبورند برای رعایت بهداشت خود از روش های مراقبت از ارتودنسی دندان استفاده کنند.

چگونگی مراقبت از ارتودنسی دندان

روش های متفتاوتی برای رعایت بهداشت دهان و دندان وجود دارد. از برخی از آنها خودتان نیز مطلع هستید ولی ما دز این مقاله به طور تکمیلی آنها را بیان می کنیم:

استفاده از مسواک مخصوص

استفاده از مسواک ارتودنسی برای کسانی که از ارتودنسی دندان استفاده می کنند ضروری است. همچنین باید توجه داشته باشید که در حالت عادی می توانید روزانه دو بار از مسواک استفاده کنید اما در طول درمان ارتودنسی مستلزم هستید که پس از هر وعده غذایی دندان های خود را با مسواک ارتودنسی تمیز نمایید.

عدم استفاده از برخی مواد غذایی

زمانی که برای شروع درمان ارتودنسی به سراغ متخصص ارتودنسی در سعادت آباد می روید این متخصص ارتودنسی به شما توصیه می کند تا از مصرف برخی مواد غذایی هنگامی که در دهان خود براکت ارتودنسی دارید، خودداری کنید. برای مثال خوردن مواد غذایی سفت، سخت، برشته و همچنین چسبناک در زمان درمان ارتودنسی دندان به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

زمان مسواک زدن

همان طور که قبل تر هم گفتیم استفاده از مسواک پس از هر وعده غذایی بسیار ضروری و لازم است. افرادی که به سراغ ارتودنسی دندان می رون قطعا خواهانن دندان هایی صاف و تمیز هستند. برای اینکه نتیچه بهتری از این فرآیند بگیرید لازم است که مسواک زدن را فراموش نکنید. در این صورت در پایان درمان ارتودنسی می توانید دندان هایی صاف و درخشان داشته باشید.

 





:: موضوعات مرتبط: SPONSERED , ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: