نکات مهم درباره عمل اسلیو معده
نوشته شده توسط : رعنا

امروزه تعداد افرادی که به چاقی و اضافه وزن مفرط مبتلا هستند افزایش پیدا کرده است. این امر تبدیل به یک معضل شده است که این امر موجب این است که افراد به دنبال پیدا کردن روشی برای لاغری و کاهش وزن بروند.

یکی از روش های سریع برای کاهش وزن رفتن به دنبال همل های لاغری است. معروف ترین عمل لاغری، عمل اسلیو معده نام دارد. اما شایعاتی درباره عمل اسلیو معده وجود دارد که در ادامه با آنها آشنا می شوید.

با انجام عمل اسلیو جان شما در خطر است

انجام انواع عمل های حراحی می تواند خطرات زیادی در پی داشته باشد که عمل اسلیو معده از این امر مستثنی نیست. اما اگر بخواهیم عمل اسلیو معده را با دیگر عمل های لاغری مقایسه کنیم باید بگوییم که عمل اسلیو معده در مقایسه با بالون معده و .. ایمن تر و کم تهاجمی تر است.

عمل اسلیو معده باعث لاغری نمی شود

افرادی که برای لاغری و کاهش وزن به پزشک متخثث و متخصصان تغذیه مراجعه می کنند ابتدا باید از روش هایی همانند رژیم های لاغری و یا ورزش های لاغری استفاده کنند. در صورت نتیجه نگرفتن از این روش ها با توجه به شاخص توده بدنی و توصیه پزشک می توانند به سراغ عمل های لاغری نیز بروند.

زخم های پس از عمل اسلیو معده از بین نمی روند

در قدیم برای انجام عمل های جراحی پزشک و. جراح مجبور می شد تا زخم های عمیق بر روی پوست ایجاد کند اما امروزه با استفاده از روش لاپاراسکوپی تنها چند برش کوچک بر روی پوست بیمار ایجاد می شود. در نهایت باید بگوییم که این روش از جراحی لاغری درد کمتر، بهبودی سریعتر، جای زخم و خونریزی کمتر به همراه دارد و طبیعتا عوارض آن نیز بسیار کمتر خواهد بود.





:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: