ارتودنسی تا چه سنی کاربرد دارد؟
نوشته شده توسط : رعنا

ارتودنسی تا چه سنی کاربرد دارد و موثر است ؟ بعضی از افراد نگران درمان ارتودنسی و نصب بریس ها هستند، زیرا آن ها را نشانه ای از سال های نوجوانی خود می دانند که خیلی قبل تر باید به فکر آن می بودند. دیگران ممکن است از نوع احساس یا شکل ظاهری خود نگران باشند. با این حال، شما یا فرزندتان ممکن است در مورد بریس ها سوال و نگرانی داشته باشید (از جمله آیا من باید بریس بگیرم، چند سال باید سن داشته باشیم تا برای تهیه بریس اقدام کنیم و ارتودنسی تا چه سنی مناسب است و غیره). در این جا تجزیه و تحلیل کودکان و بریس ها آورده شده است.

آیا باید بریس بگیرم؟

معمولا از متخصص ارتودنسی این سوال پرسیده می شود که “آیا باید بریس بگیرم؟” متخصصین ارتودنسی باتجربه و واجد شرایط، معمولاً بریس ها را به بیماران توصیه می کنند تا علاوه بر افزایش سلامت دهان، شکل ظاهری لبخند را نیز بهبود بخشند. مشکلات ارتودنسی مانند دندان های کج یا شلوغ، اوربایت، آندربایت، موقعیت نادرست فک و اختلالات مفاصل فک از طریق درمان ارتودنسی اصلاح می شود. پاسخ به “آیا باید بریس بگیرم؟” این است که اگر شما هر یک از مشکلات ارتودنسی ذکر شده را دارید، باید از متخصصین ارتودنسی مشاوره بگیرید تا ببینید که آیا کاندید مناسبی برای درمان ارتودنسی با بریس هستید یا خیر.

اولین بازدید شما از متخصصان ارتودنسی

در اولین بازدید شما از متخصصان ارتودنسی، متخصص ارتودنسی باتجربه و با صلاحیت، دندان ها، دهان و فک کودک شما را به طور کامل بررسی می کند. متخصص ارتودنسی ممکن است از کودک شما بخواهد دندان ها را با هم گاز بگیرد و در مورد این که آیا کودک شما در جویدن یا بلعیدن مشکلی دارد یا این که تا به حال با کلیک یا پاپ زدن فک مواجه شده است، سوالاتی را مطرح می کند.

متخصصان باتجربه ارتودنسی ممکن است با اشعه ایکس دهان و دندان ها را ببینند که چگونه دندان ها قرار گرفته اند و آیا دندان های دائمی هنوز لازم است که داخل بریس قرار بگیرند.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: