مزایای چسب بینی بعد از عمل
نوشته شده توسط : رعنا

افرادی که عمل بینی انجام می دهند، بینی آنها بعد از عمل متورم می شود و باد می کند. با توجه به توصیه های پزشکان، بیمار باید چسب زدن بینی بعد از عمل بپردازند. این چسب زدن بینی بعد از عمل باعث کاهش تورم و همچنین موجب شکل گیری بهتر بینی می شود. اگر چسب بینی به صورت اصولی و صحیح زده شود، موجب ایجاد فشار صحیح بر روی پوست بینی شده و تورم در تمام قسمت‌های بینی به شکل یکسان و متعادلی کاهش پیدا می‌کند.

مزیت چسب بینی

اولین مزیت چسب زدن بینی این است که باعث شکل گیری بهتر و فرم دهی بیش تر بینی می شود. همچنین افرادی که در چسب زدن بینی پس از عمل دقت می کنند روند کاهش تورم بینی آنها کاهش پیدا می کند و زودتر رو به بهبودی می روند.

چسب زدن به بینی یکی از مهم ترین بخش ها برای تاثیر بخشی عمل بینی است. پس در این امر توجه لازم را بکنید.

قیمت چسب بینی چقدر است؟

قیمت چسب بینی نیز همانند بقیه ابزارها در عمل بینی می تواند متغیر باشد. اما گفتنی است که چسب بینی قیمت زیادی ندارد و حتی می توانید تعدادی از آنها را همیشه در کیف خود داشته باشید.

بیشتر بدانید: با چگونگی تزریق فیلر چانه آشنا شوید.

زمان مناسب برای تعویض چسب بینی کی است؟

توصیه پزشکان به بیمارانی که بینی خود را عمل کرده اند این است که پس از هر بار استحمام چسب بینی خود را تعویض کنند. برای برداشتن چسب می توانید به زیر دوش بروید و پس از اینکه چسب بینی بطور کامل خیس شد، آن را خارج کنید.

آیا برداشتن زود هنگام چسب بینی مخصوصا چسب Uشکل باعث افتادگی بینی می شود؟

همان طور که در بالا هم گفته شد چسب زدن فقط برای رفع ورم های بینی و بودن چسب یا نبودن آن در شکل نهایی که حدودا ۱ سال بعد از عمل کامل مشخص می شود تاثیری  ندارد پس زمانی که جراح تشخیص به برداشتن آن می گیرد از ادامه چسب زدن خودداری کنید.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: