ارتودنسی دندان رایگان
نوشته شده توسط : رعنا

ارتودنسی دندان رایگان امکان پذیر است؟ افرادی که دچار ناهنجاری های دهان و دندان هستند، به دنبال ارتودنسی دندان هستند. اما زمانیکه که صحبت از ارتودنسی دندان می شود، هزینه های بالای ارتودنسی دندان به ذهن خطور میکند. هزینه ارتودنسی دندان به علت طول دوره درمان طولانی زیاد است.

هنگامی که سخن از ارتودنسی رایگان به میان می آید، منظور مشاوره رایگان این درمان است. در واقع هیچ جایی وجود ندارد که خدمات ارتودنسی را رایگان انجام دهد. در طی جلسه مشاوره، در باره نحوه روند درمان و مدت زمان آن با بیمار گفت و گو می شود. در این مقاله قصد داریم در خصوص ارتودنسی دندان رایگان به بحث و تبادل نظر بپردازیم.

ارتودنسی دندان رایگان چیست؟

وقتی فرد برای درمان ارتودنسی اقدام می کند، در طی اولین جلسه دهان و دندان معاینه می شود. در این جلسه شرایط فک و دندان بررسی شده و مشاوره صورت می گیرد. این جلسه به طور معمول رایگان انجام می شود. همانطور که گفته شد منظور از ارتودنسی رایگان، مشاوره رایگان است. در جلسه مشاوره رایگان متخصص ارتودنسی توضیحات کاملی در خصوص درمان ارتودنسی ارائه کرده و نحوه درمان را توضیح می دهد.

اگر درمان نیازمند کشیدن دندان باشد، لزوم آن را به بیمار گوشزد می کند. سپس در خصوص هزینه و نحوه پرداخت آن صحبت می شود. در اکثر موارد، همه هزینه ارتودنسی از بیمار در طی یک جلسه گرفته نمی شود. بطور معمول مبلغی به عنوان پیش پرداخت دریافت شده و مابقی به صورت اقساط در طی جلسات مراجعه دریافت می شود. این نوع پرداخت بستگی به توافق ارتودنتیست و بیمار دارد.

هزینه کشیدن دندان و ترمیم پوسیدگی دندان در ارتودنسی

در جلسه اول دهان و دندان تحت معاینه قرار گرفته و از لحاظ پوسیدگی بررسی می شوند. اگر لازم به ترمیم باشد، این کار پیش از شروع درمان ارتودنسی انجام می شود. هزینه ترمیم دندان ها و همچنین کشیدن دندان از جمله هزینه هایی است که مجزا از ارتودنسی بوده و به گونه ای جدا با بیمار حساب می شود.

منبع: https://www.karajortho.ir/





:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: