هزینه ارتودنسی دو دندان جلو
نوشته شده توسط : رعنا

شاید وقتی حرف از ارتودنسی می شود، تصور کنید که این روش درمانی تنها مناسب افرادی است که تمام دندان هایشان نافرم می باشد. در صورتیکه اینطور نبوده و می توان تنها یک یا چند دندان را هم با ارتودنسی درمان کرد. برای مثال موضوع بحث در اینجا، ارتودنسی دو دندان جلو است.

هزینه ارتودنسی دو دندان جلو با قیمت های مختلف و شرایط پرداخت گوناگون توسط بهترین پزشکان انجام می شود. برای بهره مندی از این شرایط پرداخت ویژه در صورت نیاز، همین حالا اقدام کنید.

یکی از شاخه های دندانپزشکی که سال های زیادی است در بین عموم مورد توجه قرار گرفته است، ارتودنسی است. به کمک ارتودنسی، دندان و فکی که شکل نامناسبی داشته و در جای نامناسبی قرار گرفته اند، درمان می شوند. شاید از دیدگاه اول نافرمی دندان و فک مشکل جدی ایجاد نکند، اما مشکلات بسیار دیگری را به وجود خواهد آورد. برای همین، درمان و درست کردن آن از جمله واجب ترین کارهاست. پوسیدگی دندان، مشلات لثه، سر درد، گردن درد و …، از مشکلاتی است که نافرمی دندان و فک می تواند برای فرد ایجاد نماید.

اهمیت ارتودنسی دو دندان جلو

حال که پیرامون دلایل ارتودنسی دو دندان های جلو صحبت شد، بی شک متوجه میزان اهمیت این روش درمانی شده اید. پس اگر به زیبایی خود اهمیت می دهید، اگر سلامت فک و دهان برایتان مهم است، اگر می خواهید دیگر دندان هایتان سالم باشد، سعی کنید در صورت نیاز، اولین فرصت را به درمان و انجام ارتودنسی اختصاص دهید.

لازم به ذکر است که شاید در ابتدا این مشکل چندان حاد نباشد، اما به مرور زمان به مشکلات جدی تری تبدیل خواهد شد که اصلاً ارزش ریسک کردن و به تعویق انداختن را نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:از هزینه ارتودنسی دندان اطلاع پیدا کنید.

شاید فکر کنید که برای ارتودنسی کردن دو دندان جلو، تنها براکت بر روی آن ها قرار گرفته و ظاهر زیبایی نخواهید داشت. اما سخت در اشتباهید. زیرا این روش درمانی بر روی تمامی دندان های شما انجام شده و به منظور بهبود کامل، براکت بر روی همه دندان های جلو و عقب شما قرار می گیرد.

در بازه زمانی که شما درمان و ارتودنسی دندان هایتان را انجام می دهید، ممکن است نیاز به روش های درمانی مکمل هم داشته باشید که این با تشخیص پزشک انجام می شود.

منبع: https://www.karajortho.ir/





:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: