برند خودرو سازی کیا و لوازم یدکی کیا موتورز
نوشته شده توسط : رعنا

شرکت کیا موتورز از قدیمی ترین شرکت های خودرو ساز کره جنوبی است که در سال 1994 فعالیت خود را به عنوان یک کارگاه تولیدی قطعات دست ساز دوچرخه واقع در حومه شهر سئول کره جنوبی و سپس در سال 1952 با ساخت موتور سیکلت، کامیون و خودروی سواری آغاز کرد. این شرکت توانسته است که بعد از گذشت شش دهه عنوان اولین تولیدکننده اتومبیل کشور و همچنین اولین صادرکننده اتومبیل از کره را از آن خود کند.

کیا موتورز در سال 1997 در جریان بحران مالی پیش آمده در آسیا دچار ورشکستگی شد و توسط شرکت خودرو سازی کره ای هیوندای موتور در سال 1998 خرداری شد و امروزه به ‌عنوان زیرمجموعه ‌ای از گروه خودروسازی هیوندای موتور شناخته می شود.

برترین مدل های خودروی کیا موتورز

طبق آمار و اطلاعات به دست آمده، کیا اسپورتیج، کیا سورنتو، کیا فورته و کیا اوپتیما پرفروش ترین خودروهای شرکت کیا هستند.

لوازم یدکی کیا

یکی از مهم ترین مواردی که در عمر و دوام قطعات شما تاثیر می گذارد، فروشگاهی است که برای خرید لوازم یدکی کیا انتخاب می کنید. در هنگام خرید لوازم یدکی بهتر است سعی کنید لوازم یدکی اصل را از درجه دو و یا سه تشخیص دهید و سعی کنید لوازم اصلی و اورجینال را خریداری کنید تا مدت زمان بیشتری بتوانید از آن محصول استفاده کنید.

لوازم یدکی کیا از جمله قطعاتی است که در ایران مشتریان زیادی دارد. قطعات کیا شامل لوازم یدکی جانبی، موتوری، بدنه و تمامی قطعات خودروی این برند بین المللی می باشد.

راهنمای خرید لوازم یدکی کیا

لوازم یدکی و قطعات خودرو محصولاتی هستند که تقاضای بالایی برای خرید آنها وجود دارد. همین امر سبب شده است که بازارهای زیادی مانند نمایندگی های فروش قطعات کیا، بستر های اینترنتی و ... برای فروش آنها وجود داشته باشد. با گشتن در این بازارها با قطعات و قیمت های مختلفی مواجه می شویم. اما توجه با این نکته بسیار مهم است که برای خرید لوازم یدکی کیا لازم است چه فاکتورهایی را مورد بررسی قرار دهید؟

یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان خرید قطعات کیا و همچنین سایر خودروها باید مورد توجه قرار گیرد کیفیت محصول می باشد. هرچه قطعات خریداری شده از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، مدت زمات طولانی تری می توانید از آن استفاده کنید. بهترین راه برای خرید قطعات درست برای خودروی خود، خرید قطعات از فروشگاه های معنبر است تا دیگر نگران کیفیت آن نباشید.

عوامل موثر بر قیمت لوازم یدکی کیا

باید گفت که فاکتورهای بسیاری بر قیمت لوازم و قطعات کیا موثر هستند. کیفیت قطعه لوازم یدکی، یکی از مهم ترین عواملی است که بر قیمت لوازم یدکی خودرو ها موثر است. اگر قطعه مورد نظر شما از بالاترین کیفیت برخوردار باشد، به طبق قیمت آن نیز از سایر قطعات بیشتر خواهد بود.

  • فروشگاهی که قطعات یدکی کیا را از آن خریداری می کنید.
  • کیفیت متفاوت قطعات با یکدیگر(شامل درجه یک، دو و سه)
  • کارکرد و نحوه عملکرد متفاوت قطعات




:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: