آیا برای درمان سه سوته دندان درد باید به دندانپزشکی شبانه روزی مراجعه کنیم؟
نوشته شده توسط : رعنا

دردهای بوجود آمده در بدن ما باعث می شود که در عملکرد روزانه خود دچار مشکل شویم و آن درد ما را کلافه کند. آزاردهنده ترین دردها، دندان درد است. افرادی که شبانه دچار دندان درد می شوند، به دنبال درمان سه سوته دندان درد می روند. دندان درد بدین صورت است که به شما اجازه نمی دهد به کارهای خود برسید. اولین قدم برای درمان سه سوته دندان درد، مراجعه به دندانپزشکی شبانه روزی است.

بهترین روش برای درمان سه سوته دندان درد

اگر شما تمایل به مراجعه به دندانپزشکی شبانه روزی را ندارید می توانید از روش های خانگی برای درمان سه سوته دندان درد استفاده کنید. در ادامه با چند مورد از روش های خانگی درمان سه سوتی دندان درد آشنا می شوید.

وانیل

از گذشته تا به امروز وانیل و عصاره وانیل به عنوان یک ضد التهاب شناخته می شوند. بدین صورت که عصاره وانیل خاصیت تسکین دندان درد را دارد. با استفاده مقداری کمی از عصاره وانیل بر روی ناحیه مورد نظر منظور ما را بهتر متوجه می شوید.

پودر فلفل قرمز و زنجبیل برای درمان درد دندان

زنجبیل و فلفل هر دو داروهای ضد درد هستند و هرکدام از این دو ادویه را به تنهایی می توانید برای درمان دندان درد استفاده کنید ولی برای نتیجه بهتر، می توانید مخلوطی از این دو ادویه را تهیه کنید

روغن میخک نسخه فوری درمان دندان درد

دو قطره روغن میخک را روی یک پنبه بریزید و آن را تا زمان رفع درد، پشت دندان تان قرار دهید.

روش دیگر استفاده از میخک برای دندان درد جویدن آن است به این روش که :یک دانه میخک را آنقدر بجوید که روغنش بیرون بیاید.

درمان فوری دندان درد با زردچوبه

زردچوبه دارای خواص ضدعفونی‌کننده و ضدالتهابی طبیعی‌ست. برای تسکین فوری دندان درد با زردچوبه مقداری آب به پودر زردچوبه اضافه کنید و خمیر به‌دست‌آمده را روی دندان بگذارید.

درمان فوری دندان‌درد با روغن پونه کوهی

روغن پونه کوهی یکی از اسانس‌های قوی‌ست که می‌تواند درد دندان را به‌طور موقت تسکین دهد. این روغن خاصیت ضدعفونی‌کنندگی دارد و می‌تواند در کاهش تورم و درد موثر باشد. در این روش برای تسکین فوری دندان درد، می‌توانید از یک گوش‌پاک‌کن استفاده کنید.





:: موضوعات مرتبط: SPONSERED , ,
:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: