درمان سه سوته دندان درد
نوشته شده توسط : رعنا

انواع مختلف درد دندان می تواند جزو آزاردهنده ترن دردها باشد. دندان درد حتی می تواند مانع ادامه دادن به کارهای روزانه شما شود. در ادامه با انواع روش های درمان دندان درد آشنا می شوید. اما توجه داشته باشید که در مقابله با دندان درد ابتدا باید به یک کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنید.

آب نمک و درمان دندان درد

آب نمک یک ماده ضدعفونی کننده است که باعث می شود میزان اتهاب و زخم کاهش یابد. همچنین شستشو دادن دندان با آّ نمک بک روش بسیار موثر و خانگی است که باعث کاهش دندان درد می شود.

سیر و درمان دندان درد

یکی از مواد غذایی که خاصیت درمانی نیزدارد سیر محسوب می شود. سیر به عنوان یک چاشنی در انواع غذاها استفاده می شود که همراه با خوش طعم کردن غذای شما به دلیل وجود آنتی بیوتیک ها باعث درمان دندان درد نیز می شود.

برای اینکه به بهترین نحو از سیر و آنتی بیوتیک درون آن نتیجه بگیرید بهتر است که آن را به طور کامل له کنید. این امر باعث می شود که ماده شیمیایی درون آن فعال شود. البته نباید سیر را به تمام بخش های دندان بمالید. زیرا دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که سیر بافت لثه را تحریک می کند.

درمان دندان درد با زنجبیل

یکی از گیاهان و مواد غذایی که از گذشته تا به امروز تاثیر زیاده داشته و بسیار مورد استفاده قرار گرفته است، زنجبیل است. برای درمان دندان درد بوسیله زنجبیل باید پوست زنجبیل را جدا کنید و روی محل مورد نظر قرار دهید.

تسکین دندان درد با آویشن

یکی از گیاهانی که به دردمان سه سوته دندان درد کمک می کند، آویشن است. آویشن حاوی آنتی اکسیدان و آنتی باکتریال است. این امر موچب می شود تا به درمان دندان درد کمک بسیاری کند.

همچنین آویشن باعث می شود تا باکتری هایی که موجب پوسیدگی دندان ها می شود را از بین ببرد.





:: موضوعات مرتبط: SPONSERED , ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: