آشنایی با خدمات دندانپزشکی گران قیمت
نوشته شده توسط : رعنا

افراد زیادی وجود دارند که به دنبال انواع خدمات دندانپزشکی برای: جایگزینی دندان از دست رفته، اصلاح طرح لبخند و ... هستند. اما هزینه های بالا و نجومی کلینیک های دندانپزشکی باعث شده است که افراد از بهره گیری از این خدمات منصرف شوند. در ابتدا برای بهره گیری از هرکدام از خدمات دندانپزشکی آگاهی کامل را نسبت به آن مقوله داشته باشید. برای مثال افرادی که به دنبال اصلاح طرح لبخند هستند باید با لمینت و کامپوزیت دندان آشنایی کامل را داشته باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع خدمات دندانپزشکی بیشتر آشنا شوید.

ایمپلنت دندان

یکی از بهترین و جدیدترین روش ها برای جایگزینی دندان های از دست رفته، کاشت ایمپلنت دندان است. از دلایل مختلف برای از دست رفتن دندان ها می توان به افزایش سن، آسیب و یا بیماری های مختلف اشاره کرد. از دست رفتن دندان برای افراد می تواند عوارضی همانند: اختلال در قدرت تکلم، اختلال در جویدن غذاها، تحلیل رفتن استخوان فک و کاهش اعتماد بنفس داشته باشد. برای بهبود کیفیت زندگی و اصلاح طرح لبخند بهترین کار می تواند کاشت ایمپلنت دندان باشد.

ایمپلنت دندان یک سرمایه گذاری است.

در ظاهر، ایمپلنت های دندانی فوق العاده گران به نظر می رسند، به خصوص زمانی که با سایر روش های جایگزینی دندان مقایسه شوند. اما این روش های جایگزینی (پروتزها و بریج ها)، معمولاً هر 5 تا 10 سال یکبار باید تعمیر یا تعویض شوند. هزینه این نگهداری منظم ممکن است به سرعت از هزینه‌های روی آوردن به ایمپلنت‌ها که می‌تواند برای تمام عمر باقی بماند (تا زمانی که به درستی از آنها مراقبت کنید) بیشتر شود.

لمینت دندان

لمینت دندان به همراه اینکه باعث سفیدتر نشان داده شدن دندان ها می تواند بسیاری از مشکلات دندانی را نیز حل کند. لمینت دندان یکی از انواع مدل های روکش دندان به حساب می آید که از آن برای موارد زیر استفاده می شود:

  • برای دندان هایی ترک خورده، تراشیده شده و شکسته است استفاده می شود.
  • حل مشکل نامرتب و ناهموار بودن دندان ها
  • حل مشکل شکاف بین دندان ها
  • فرسودگی دندان ها
  • تغییر رنگ دندان ها

قیمت لمینت سرامیکی

مواد تشکیل دهنده این نوع لمینت از جنس سرامیک است که به همین خاطر به آن لمینت سرامیگی می گویند. قیمت این نوع لمینت به خاطر احتمال لکه دار شدن، به نسبت لمینت پرسنیلی ارزان‌تر است.

کامپوزیت دندان

امروزه با پیشرفت های زیادی که در علم و تکنولوژی به خصوص در زمینه دندانپزشکی حاصل شده، ونیرهای نوین و جدیدی به وجود آمده اند که باعث ایجاد طرح لبخند زیبا می شوندلایه نازکی از جنس کامپوزیت است که به صورت روکش بر روی دندان نصب می شود و به زیبایی لبخند و اصلاح وضعیت و رنگ دندان کمک می کند.

قیمت ونیر کامپوزیتی

از مقطوع‌ترین لمینت های موجود در بازار، می‌توان به لمینت کامپوزیتی اشاره کرد. این نوع لمینت به خاطر قابلیت ساخت آن در کلینیک، زمان نصب کوتاه مدت، شباهت ظاهری با روکش کارکنانی، طول عمر و دوام ۲ تا ۷ سال، به نسبت لمینت کارکنانی ارزان‌تر است.





:: موضوعات مرتبط: SPONSERED , ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: